رونمایی از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس در خوزستان


1610 بازدید

رونمایی از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس در خوزستان


اداره کل حفظ آثار استان خوزستان دوم مهر‌ماه، همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس در برنامه‌ای با مشارکت بنیاد شهید و حوزه هنری این استان از 15 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌کند.-
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در برنامه‌ای به دبیری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و با مشارکت «بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «حوزه هنری انقلاب اسلامی» این استان، از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

بتول دوست‌علی‌وند، مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در این‌باره گفت: از سوی این اداره کل کتاب‌های روایت نخل‌های ابوحمیظه، راه‌رفتن کلاغ، مثل ستاره‌ها، رد‌پای پرواز، اقتدار در سرزمین بعث و از دالپری تا بلتا رونمایی می‌شوند.

وی درباره آثاری که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران (نشر شاهد) رونمایی خواهند شد، اظهار کرد: این آثار در حوزه کودک و تمامی آن‌ها توسط اعظم محمد‌پور نوشته شده‌اند. گلی لپ‌قرمزی، حسنی میره پیش عمو و حسنی میره به جنوب، نام این کتاب‌های حوزه دفاع مقدس‌اند.

به گفته دوست‌علی‌وند، کتاب‌های مزرعه پدری، این شناسنامه رسمی معتبر، پلک خاطره، پاره‌های فیروزه‌ای و کتابی با عنوان از داس تمام ساقه‌ها می‌ترسند از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی رونمایی خواهند شد.

وی با بیان این‌که این برنامه به دلیل جلوگیری از موازی کاری، در قالب یک آیین برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین در این آیین رونمایی از 13 مستند دفاع مقدس ویژه سرداران و فرماندهان شهید استان خوزستان رونمایی می‌شود.

آیین رونمایی از 15 عنوان کتاب دفاع مقدس، از ساعت 9 صبح سه شنبه، دوم مهر‌ماه 92 با حضور خانواده‌های شهید استان خوزستان در سالن اداره آب و برق این استان برگزار و از نویسندگان و مستند‌سازان دفاع مقدس این استان قدر‌دانی خواهد شد.

سالن اداره کل آب و برق در میدان گلستان شهر اهواز قرار دارد.


ایبنا