شرکت کال یاچول در آستانه نابودی


1889 بازدید

شرکت کال یاچول در آستانه نابودی

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) بنقل از هاآرتص درخواست انحلال شرکت ارائه دهنده خدمات تلفنی "کال یاچول" که 200 نفر معلول نیز در آن مشغول بکار هستندرا 70 نفر از کارگرانش روز دوشنبه گذشته بدلیل آنکه حقوق ماهانه شان را در نوامبر دریافت نکرده اند طرح شده است.

"گیل وینچ" بنیان گذار و مدیر اجرایی شرکت "کال یاچول"گفت: این شرکت قرار بود بدلیل فراهم کردن امکانات مناسب برای استخدام معلولین درحدود 715 هزار دلار برای سال 2012 و 2013 از رژیم صهیونیستی دریافت کند ولی منبع اعطای این کمک هنوز مشخص نشده است.انتظار می رود که شرکت یادشده تا 3 هفته آینده تعطیل بماند.

وینچ افزود:با تمام وزاتخانه هایی که ما با آنها صحبت کرده ایم از جمله اقتصاد،امور اجتماعی،دارایی،همه ی آنها میگویند مشکلشان نقدینگی نیست آنها مدعیند که راه انتقال پول را پیدا نکرده اند!!

وی خاطر نشان کرد:وزارتخانه های امور اجتماعی وبهداشت و دارایی ازاهمیت "کال یاچول" آگاهی دارند وهمیشه با کمک به شرکت هایی مانند ما خواسته اند تا ما به فعالیت خود ادامه دهیم.ولی مدتیست که بدلیل قطع همین کمکها من از جیب هزینه میکنم .

وی اظهار امیدواری کرد که شرایط خود بخود اصلاح شود.وی در عین حال تاکید کرد:دراین شرایط هیچ انتخابی جز توقف فعالیتهای شرکت را نداشتم. کارگران در دادخواستی به دادگاه منطقه ای تل آویوعامل اصلی مشکلات این شرکت را که درسال 2008 توسط وینچ و همسرش تاسیس شده است را رویه ناقص مقامات مسئول در وزارتخانه های فوق الذکر دانستند.

شرکتهای بزرگی از جمله شرکت بین المللی بزگ، شرکت خدمات تلفن همراه پلفن،شرکت کارت اعتباری لئومی کارت و شرکت مواد غدایی تنوا هستند.


قدسنا