اروپایی های فلسطینی تبار اسرائیل را تحریم خواهند کرد


1509 بازدید

اتحادیه کل اقلیت های فلسطینی از اقامه دعوی علیه کمیته های گمرکی اروپا برای تحریم محصولات تولیدی در شهرک های اسراییلی خبر داد

  بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطینی معأ، اتحادیه کل اقلیت های فلسطینی در اروپا در بیانیه ای از اقامه دعوی علیه کمیته های گمرکی اروپا برای جلوگیری از ورود کالاها و محصولات تولید شده در شهرک های اسراییلی واقع در سرزمین های فلسطینی سال 1967 خبر داد و اعلام کرد که نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به این شکایت در تاریخ 03/ 09/ 2013 و بعد از پایان تعطیلات سالانه دستگاه قضایی اروپا برگزار می شود.
این اتحادیه اعلام کرد ما به عادلانه بودن درخواستمان و لزوم دفاع از ملت فلسطین و حقوق فلسطینیان ایمان و اعتقاد داریم بنابراین با توجه به این که ما شهروندان اروپایی فلسطینی تبار هستیم به وظایف خود در قبال موضوع فلسطین و احقاق حقوق فلسطین بر اساس قوانین اروپایی اقدام می کنیم. در این بیانیه آمده است: ما به اطلاع فلسطینیان ساکن فلسطین و سرتاسر جهان می رسانیم که برای دفاع از حقوق آنان از طریق یکی از اقلیت های فلسطینی در بروکسل موسوم به « خانه فلسطینی » و بعد از ارتقای چایگاه بین المللی فلسطین در سازمان ملل متحد به اقامه دعوی علیه کمیته های گمرکی اروپا اقدام کرده ایم.
در ادامه این بیانیه آمده است اقامه دعوی علیه گمرکات اتحادیه اروپا برای جلوگیری از ورود کالاهای اسراییلی به این گمرکات صورت گرفته است و اقدامی است که همه مراحل آن ( ارائه طرح ، تامین مالی و اجرا ) توسط کمیته اداری اتحادیه عمومی اقلیت های فلسطینی در اروپا صورت گرفته است. در این بیانیه از وزیران امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی این اتحادیه به خاطر سهیم بودن در صدور تصمیم ممنوعیت تعامل با شهرک ها و نهادی اسراییلی موجود در سرزمین های 67 قدردانی شده است.


قدسنا