تل آویوتمایلی به توقف جنایاتش ندارد


1732 بازدید

تل آویوتمایلی به توقف جنایاتش ندارد

رؤسای سابق موساد و شین بت: اسراییل برنامه ای برای جلوگیری و حل مشکل جنایات نفرت انگیز شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی ها معروف به "برچسب قیمت" ندارد.

بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)بنوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص"کرامی گیلون" رئیس سابق سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت)بااشاره به افزایش حملات صهیونیستهای شهرک نشین به فلسطینیها گفت:تل آویو قادر به حل مشکل برچسب قیمت نیست زیرا تمایلی برای حل کردن آن ندارد.
وی افزود:مانمیتوانیم شاهد نتیجه ای باشیم زیرا تمایلی برای نتیجه دادن نداریم.هیچ چیزی وجود ندارد که نتوانیم در شین بت انجام دهیم.اگر رئیس این سازمان بخواهد کاری انجام دهد مطمئنا از آن نتیجه خواهد گرفت. نیروهای شین بت و پلیس با همکاری یکدیگر میتوانند در یک بازه زمانی بسیار کوتاه عاملین برچسب قیمت و این جنایات نفرت انگیز را علیه فلسطینیها دستگیر کنند اما تمایلی برای این کار وجود ندارد.

"شباتی شویت"رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) هم از انفعال حکومت صهیونیستی درقبال این حملات انتقاد کرد و گفت:اسراییل قوانین را اجرا نمی کند. در تازه ترین ازاین نوع حملات روز گذشته (شنبه) شهرک نشینان صهیونیست 32 اصله درخت زیتون فلسطینی ها را در نزدیکی شهرک "بات آیین"ریشه کن کردند.شعارهایی با مضمون"فلسطینیان دزد هستند" نیز در اطراف محل دیده می شد.

شهرک نشینان صهیونیست با طرحی موسوم به "برچسب قیمت"به فلسطینی ها و اموال آنها حمله می کنند. "برچسب قیمت" عبارتی است که شهرک‎نشینان اسرائیلی در جرایم و حملات خود علیه فلسطینی‌ها و اموال آن‌ها در کرانه باختری به عنوان نشانه‌ای که این جرایم به دست آن‌ها انجام گرفته است استفاده می‌کنند.


قدسنا