رونمایی از 15 اثر الکترونیکی با رویکرد انقلاب اسلامی


1654 بازدید

رونمایی از 15 اثر الکترونیکی با رویکرد انقلاب اسلامی

کمال شمس‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که نسخه الکترونیکی این 15 اثر به مناسبت بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران رونمایی شدند، اظهار کرد: «ساواک سازمان اطلاعات و امنیت کشور»، «پس پرده هولوکاست»، «کودتای نوژه»، «مجموعه سه جلدی سازمان مجاهدین خلق پیدایی تا فرجام»، «قحطی بزرگ»، «جلد چهارم روزشمار تاریخ معاصر ایران، جلد چهارم» و «بسترهای تاسیس سلطنت پهلوی» عناوین برخی از این آثار را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: از دیگر آثار می‌توان به کتاب‌های ایران و اسراییل»، «تمامیت ارضی»، «قیام عشایر جنوب»، «شرح اسم»، «تروریسم در ایران معاصر»، «از قاجار به پهلوی»، «حزب پان ایرانیست» و «جلد سوم روزشمار تاریخ معاصر ایران» اشاره کرد.

مدیر واحد انتشارات موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی با بیان این‌که این موسسه اکنون آماده ارایه این کتاب‌ها به علاقه‌مندان است، توضیح داد: محققان با استفاده از این نسخه‌های الکترونیکی می‌توانند به‌راحتی متون مورد نظر خود را در قالب فیش تفکیک و کپی‌برداری یا در قسمت‌های مختلف یادداشت‌گذاری کنند.

شمس‌آبادی افزود: همچنین محققان می‌توانند از خدمات نرم‌افزاری مانند جست‌وجوی کلمات،‌ مراجعه سریع به متون مورد نظر از طریق فهرست‌ها(‌ فهرست مطالب، مندرجات، اعلام و ... ) و تهیه نسخه چاپی از تمامی و یا بخش‌های مورد نظر کتاب‌ها بهره‌برداری کنند. 

وی تسهیل فرآیند دسترسی مخاطبان و محققان به این کتاب‌ها را از جمله اهداف تهیه نسخه الکترونیکی آن‌ها دانست و گفت: علاقه‌مندان برای تهیه این آثار می‌توانند درخواست خود را به وسیله رایانامه موسسه (info@ir-psri.com ) منعکس کنند یا با شماره 22666710 تماس بگیرند. 


ایبنا