«دانستنی‌های تاریخ انقلاب اسلامی ایران برای کودکان و نوجوانان» تشریح شد


1597 بازدید

«دانستنی‌های تاریخ انقلاب اسلامی ایران برای کودکان و نوجوانان» تشریح شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری، این کتاب با هدف آشنایی با شخصیت‌ها، حوادث و مفاهیم انقلاب اسلامی برای گروه سنی «ج» و «د» منتشر شده است که فرهاد جمشیدی، امیر نساجی و میثم موسوی تصویرگری آن را بر عهده داشته‌اند.

در خلاصه‌ای از این اثر می‌خوانیم: «این کتاب مرجعی جذاب و گیرا درباره‌ دانستنی‌های تاریخ انقلاب اسلامی ایران برای کودکان و نوجوانان است. دانستنی‌هایی شامل شخصیت‌ها، حوادث و مفاهیم مرتبط با آن. امید است این اثر، انگیزه کاوش، تفکر و روحیه جست‌وجوگری مخاطبان را در کشف اسرار و شناخت جاده‌های پر پیچ و خم تاریخ انقلاب اسلامی تقویت کند.»

در یکی از بخش‌های «دانستنی‌های تاریخ انقلاب اسلامی ایران برای کودکان و نوجوانان» با عنوان «پارچه نوشته» نیز آمده است: «پارچه‌نوشته یا پلاکارد، پارچه‌های بزرگی است که روی آن جملات، عقاید، اعتراض‌ها و خواسته‌های خود را می‌نویسند. در روزهای انقلاب اسلامی در سال 1357، پارچه نوشته‌ها جزء جدانشدنی راهپیمایی‌ها، تحصن‌ها و... بود. در کنار آن تصویرهای بزرگ امام خمینی و شهیدان نیز در دستان مردم دیده می‌شد.» 

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «دانستنی‌های تاریخ انقلاب اسلامی ایران برای کودکان و نوجوانان» را با شمارگان 10 هزار نسخه و بهای 63 هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.


ایبنا