«پیام‌های آسمانی» رسید


2127 بازدید

«پیام‌های آسمانی» رسید

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نخستین جلد از مجموعه جلوه‌های پایداری با عنوان «پیام‌های آسمانی» منتشر شد. این کتاب فراز‌هایی از سخنان شهیدان استان کهکیلویه و بویر احمد است که فتحعلی بزرگمهر‌نژاد تدوین کرده.

تدوینگر این کتاب پس از آوردن جملاتی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره وظایف اصلی مردم و مسوولان در نظام جمهوری اسلامی، به نقش استان کهکیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس و سال‌های پس از آن می‌پردازد.

در کتاب «پیام‌های آسمانی» بخش‌های با اهمیت و اثرگذار از میان سخنان و وصیت‌های 94 شهید نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده و به همراه تصاویر و شناسنامه‌ای کوتاه از آنان آمده‌اند.

«موسی رحمانی» که سال 1372 در سردشت کردستان به شهادت رسید، در بخشی از وصیت خود نوشته است: «... از شما مردم عزیز می‌خواهم که نگذارید بیگانگان با تبلیغات نابجا، فرزندانتان را از دین مبین دور نمایند. از شما می‌خواهم که وحدت داشته باشید که در هر کاری اگر وحدت نباشد، آن کار به راحتی انجام نمی‌گیرد. اما به خانواده معظم شهدا که جگرگوشه‌های خود را داده‌اند؛ می‌خواهیم که شاکر باشند، زیرا که اسلام در 14 قرن پیش ما را خوانده است و در قرآن آمده است که شهیدان زنده‌اند و نزد خدای خویش روزی می‌خورند. پس شما باید بیشتر از دیگران به فکر انقلاب باشید...»

انتشارات فرهنگ مانا، ناشر «پیام‌های آسمانی» با شمارگان دو ‌هزار نسخه، 216 صفحه، قطع خشتی کوچک و به بهای 65‌هزار ریال است


ایبنا