بانک های اطلاعاتی نشر ایران در نمایشگاه کتاب دهلی ارائه شد


1491 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خانه کتاب، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی صبح روز شنبه 26 بهمن، با حضور پرنب موکرجی رئیس جمهور این کشور افتتاح شد.

رئیس جمهور هند در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بر حمایت از آثار حوزه کودک و نوجوان تاکید و آرزوی خود را باسواد شدن تمام مردم دنیا عنوان کرد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو با عنوان دریای داستان برگزار می شود که نشان از تمرکز نمایشگاه بر ادبیات داستانی به ویژه داستان کودک و نوجوان است.

در این نمایشگاه نمایندگانی از بیست کشور دنیا همچون ایران، آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، ژاپن، کره جنوبی، کانادا، عربستان، پاکستان، سریلانکا، اندونزی و لهستان حضور دارند که از ایران دو غرفه به معرفی ادبیات و نشر کشور می پردازند.

غرفه خانه کتاب در این نمایشگاه برای نخستین بار با گزیده ای از کتاب های خود در زمینه ادبیات، دین، نشریات ادواری، راهنماها و کاتالوگ هایی معرفی نشر ایران در قالب بانک های اطلاعاتی تخصصی حوزه نشر در این نمایشگاه شرکت کرده است.

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران نیز دیگر نماینده کشورمان در این نمایشگاه است که بیش از هزار عنوان کتاب از ناشران مختلف کشور در حوزه قرآن های نفیس، اسلام، شعر، ادبیات، موسیقی، داستان، ادبیات دفاع مقدس، هنر، ایران شناسی و کتاب های مذهبی به زبان اردو را در غرفه خود ارایه کرده است.

نمایشگاه کتاب دهلی از 26 بهمن تا 4 اسفند برگزار می شود.


ایرنا