افزایش چهار برابری شهرکسازی طی مذاکرات


1436 بازدید

افزایش چهار برابری شهرکسازی طی مذاکرات

وعده های رژیم صهیونیستی و آمریکا به تشکیلات خودگردان برای فریب دادن آن جهت موافقت با از سرگیری مذاکرات سازش و تشکیل کشور فلسطینی طی این مدت، نه تنها محقق نشده بلکه تنها نتیجه این وعده ها تخریب 567 واحد مسکونی فلسطینی و مصادره ده ها هکتار از دیگر اراضی فلسطینی ها بوده است.

بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از پایگاه خبری فلسطین آنلاین، "مرکز پژوهش های اراضی" وابسته به "جمعیت پژوهش های عربی" با صدور بیانیه ای در این زمینه تاکید کرد که مقامات رزیم صهیونیستی ظرف 9 ماه مذاکرات سازش 567 واحد مسکونی و موسسه فلسطینی را تخریب و بیش از 10 هکتار اراضی فلسطینی را پس از مصادره آنها به نام شرکت های شهرک سازی ثبت کرده اند.

در ادامه این گزارش آمده است که مقامات صهیونیستی ظرف این مدت برای احداث 46 طرح شهرک سازی اسرائیلی برنامه ریزی کرده اند.
علاوه بر این، طی این 9 ماه 13.851 مجوز ساخت و ساز واحد مسکونی از سوی رژیم صهیونیستی نیز صادر شده که این میزان چهار برابر میانگین ساخت و ساخت قبل از شروع مذاکرات است.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در این مدت بطور عمد اقدامات خود را برای توسعه شهرک سازی در قلب اراضی اعلام شده برای تشکیل کشور موعود فلسطین افزایش داده است.

نقاط مرکزی کرانه باختری، منطقه اغوار و مناطق نزدیک دیوار نژادپرستانه مهمترین نقاط ساخت و ساز رژیم اشغالگر قدس طی مدت مذاکرات سازش بوده است.


قدسنا