چالش امنیتی شهرک نشین ها


1343 بازدید

چالش امنیتی شهرک نشین ها

مردم کرانه باختری همانند غزه راه نجات فلسطین را در ادامه مقاومت و نه مذاکرات سازشکارانه میدانند.

  یکی ازاعضای گردانهای مقاومت مردمی فلسطین ازافزایش عملیات علیه صهیونیستهای شهرک نشین درکرانه باختری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)ابومجاهد سخنگوی رسانه ای کمیته های مقاومت مردمی فلسطین درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری قدس با اشاره به هدف قرار گرفتن یک صهیونیست شهرک نشین در دوروزگذشته تاکید کرد:اطلاعات موجود نشان میدهد تک تیراندازی که ازسوی گروههای ناشناخته فلسطینی انجام شد درآینده تکرار خواهد شد و صهیونیستها را با چالش امنیتی سختی مواجه خواهد کرد.
وی افزود:این عملیات توسط رزمندگان فلسطینی و در پاسخ به ظلم و جنایت اشغالرگران علیه ملت فلسطین ازجمله مصادره اراضی کرانه باختری و بازداشت بی رویه ساکنان این منطقه صورت گرفته است.
ابومجاهد با سخت خواندن شرایط زندگی برای ساکنان کرانه باختری گفت:علاوه برتعدی صهیونیستهای ساکن شهرکهای غیر قانونی به دارائیهای فلسطینیان،هتک حرمت صهیونیستها به مسجد الاقصی نقش مهمی درافزایش انزجار عمومی فلسطینی ها وعملیات قهری نسبت به صهیونیست ها داشته است چراکه فلسطینیان کارد به استخوانشان رسیده است.
وی افزایش اینگونه عملیات را پاسخ آشکار ساکنان کرانه باختری به صهیونیستها دانست واظهارداشت:این اقدامات نشاندهنده شکل گیری مقاومتی نوظهور در کرانه باختری است.
ابومجاهد با بیان اینکه عملیات تک تیراندازی موجب غافلگیری شهرک نشینان شده است تصریح کرد:این اقدام آغازگرعملیات گسترده ای دراین زمینه خواهد بود. سخنگوی رسانه ای کمیته های مقاومت مردمی فلسطین درادامه گفت: ادامه این نوع عملیات علیه شهرک نشینان علاوه بر از بین بردن آرامش و امنیت این افراد،شکست سنگینی به همکاریهای امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی وارد آورده است.
ابومجاهد اظهار داشت:ناامنی مناطق کرانه باختری برای اشغالگران این حقیقت را به اثبات میرساند که مردم کرانه باختری همانند ساکنان غزه راه نجات فلسطین را در ادامه مقاومت و نه مذاکرات سازشکارانه میدانند. وی شادمانی ساکنان کرانه باختری با شنیدن خبر هدف قرار گرفتن یک شهرک نشین صهیونیست را دلیل روشنی بر تایید مقاومت از سوی اهالی این منطقه دانست.
ابومجاهد باتاکید براین نکته که تاکنون نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی نتوانسته اند تک تیرانداز این عملیات راشناسایی کنند گفت:مردم کرانه باختری که از طرحهای امنیتی مشترک رژیم صهیونیستی و مقامات رام الله به سطوح آمده اند هیچگونه همکاری برای شناسایی این فرد یا افراد (تک تیرانداز)با ماموران امنیتی اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین نکرده اند.
وی بااشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هیچیک از بندهای توافقنامه های امنیتی خود با تشکیلات خودگردان را اجرا نکرده است وتشکیلات خودگردان بتنهایی بار سنگین امنیتی این قرادادها را به دوش می کشد اظهارداشت:بر اساس این طرح هر کدام از اعضای مقاومت به محض انجام اقدام امنیتی علیه رژیم صهیونیستی از سوی تشکیلات خودگردان بازداشت می شود، این در حالی است که شهرک نشینان ونظامیان رژیم صهیونیستی آزادانه به تجاوزات خود علیه فلسطینی ها ادامه میدهند و از سوی هیچ نهاد امنیتی اسرائیلی بازداشت نمی شوند.


قدسنا