دردسرهای چاپ کتاب با هزینه‌های شخصی


1437 بازدید

دردسرهای چاپ کتاب با هزینه‌های شخصی

مهری کرمی، نویسنده و روزنامه‌نگار ساکن استان بوشهر گفت: تاکنون 15 داستان کوتاه نوشته‌ام اما به ‌دلیل مشکلات مربوط به‌ چاپ و نشر در استان بوشهر از انتشار آن‌ها خودداری کرده‌ام./
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کرمی گفت: تاکنون داستان‌های کوتاهی مانند «میلاد سکوت» و «تابوت خاله» را نوشته‌ام، اما به‌دلیل مشکلاتی که در حوزه چاپ ‌و نشر استان بوشهر وجود دارد، از انتشار آن‌ها به صورت کتاب خودداری کرده‌ام.

این روزنامه‌نگار بوشهری گفت: کتاب شدن داستان‌ در شهرستان، دردسرهای خاص خودش را دارد و علاوه بر این‌، باید با هزینه شخصی اثر را چاپ کرد. مسوولیت توزیع و پخش کتاب هم به ‌عهده نویسنده است.
 
وی ادامه داد: با این وجود که بسیاری از آشنایانم نوشته‌هایم را دوست دارند و از من می‌خواهند آن‌ها را در قالب کتاب منتشر کنم، اما هنوز تمایلی به کتاب شدن آثارم ندارم.

کرمی درباره ویژگی و محتوای داستان‌هایش گفت: نوشته‌هایم رویکرد بومی دارند. در داستان‌هایم بیشتر به موضوعات اجتماعی مانند اعتیاد و تنهایی پرداخته‌ام.

وی اظهار کرد: ترجیح می‌دهم داستان‌ها و شعرهایم در نشریه‌های محلی چاپ شوند، چون با این روش، پیام‌های اجتماعی‌ام را در قالب داستان به مخاطب منتقل می‌کنم.
 
مهری کرمی متولد سال 1330 ساکن استان بوشهر و عضو خانه مطبوعات بوشهر است.


ایبنا