در اسراییل با سیاهپوستان مانند سگ برخورد می شود


1491 بازدید

در اسراییل با سیاهپوستان مانند سگ برخورد می شود

مالک باشگاه لس آنجلس کلیپرز که متهم به اظهارات تژادپرستانه علیه سیاهپوستان شده است در توجیه اظهارات خود گفت:در اسراییل با سیاهپوستان مانند سگ برخورد میشود.

بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوارصوتی اظهارات نژادپرستانه"دونالداسترلینگ" صهیونیست مالک باشگاه تیم  بسکتبال لس آنجلس کلیپرز درباره سیاهپوستان نه تنها برای او دردسرهایی بوجود آورده بلکه عصبانیت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را نیز به همراه داشته است.

اوباما در این باره گفت:هنگامیکه مردمی نادان می خواهند جهل خود را تبلیغ کنند شما واقعا نمی توانید کاری انجام دهید و فقط باید اجازه دهید آنها صحبت کنند. در نوارصوتی جدید 15 دقیقه ای که روز گذشته(یکشنبه)درسایت "دیداسپین"وپس از نوار اولی 10 دقیقه ای منتشر شد استرلینگ 80 ساله درتوجیه اظهارات نژادپرستانه اش به نحوه رفتاربا سیاهپوستان دراسراییل(سرزمینهای اشغالی)اشاره وبه دوست دختر 38 ساله اش میگوید:برو به اسراییل.در آنجا می بینی که با سیاهپوستان مانند سگ رفتار میکنند.

درنوار صوتی اول استرلینگ به "استیوانو"میگوید که عکسهای خود را با افراد سیاهپوست منتشر نکند و آنها را با خود به بازیهای کلیپرز نیاورد. وی قبلا نیز به اقدامات نژاپرستانه متهم شده بود در سال 2009 وی مجبور شد 2.7 میلیون دلار جریمه برای حل و فصل پرونده ای که درآن وزارت دادگستری ایالات متحده اورا به نژاد پرستی علیه سیاهپوستان واسپانیایی ها متهم کرده بود بپردازد.


قدسنا