نگرانی اسرائیل از احتمال کشته شدن صهیونیستهای گم شده


2200 بازدید

نگرانی اسرائیل از احتمال کشته شدن صهیونیستهای گم شده

محور جستجو و اقدامات رژیم صهیونیستی پیرامون سه صهیونیست ربوده شده، جمع آوری اطلاعات و عملیات میدانی ارتش این رژیم در منطقه الخلیل است. منابع صهیونیستی اعلام کردند که طی ماه های اخیر حدود 15 مورد تلاش برای ربودن اسرائیلی ها توسط اسرای فلسطینی محبوس در زندان های این رژیم صورت گرفته است.

موطی الموز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بعد از نشست فوق العاده امنیتی بدون اشاره به جزئیات اقدامات صورت گرفته، گفت: ارتش با جمع آوری اطلاعات و اقدامات میدانی در جستجوی مفقودین است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مسئول سرنوشت نظامیان ربوده شده اسرائیلی دانست. سخنگوی تشکیلات خودگردان نیز این اتهام را رد کرد و گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین مسئول حفط جان صهیونیستها نیست.

منابع فلسطینی نیز در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفتند که نظامیان صهیونیستی در منطقه جیم ناپدید شده اند که این منطقه تحت کنترل رژیم صهیونیستی قرار دارد.

در همین راستا ارتش رژیم صهیونیستی به صورت گسترده در نوار مرزی غزه به حالت آماده باش درآمده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام حالت آماده باش بی سابقه در مرزهای نوار غزه به صورت گسترده ای اقدام به شلیک می کنند.


قدسنا