حزب‌الله خواستارهمبستگی گسترده با ملت فلسطین شد


1435 بازدید

حزب‌الله خواستارهمبستگی گسترده با ملت فلسطین شد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای با اشاره به حملات رو به تشدید دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در قدس شریف و کرانه باخبری رود اردن، همبستگی گسترده و حمایت از ملت فلسطین را خواستار شد.

در بیانیه حزب الله لبنان با اشاره به تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی بر ملت فلسطین و ایستادگی و بردباری فلسطینیان در رویارویی با اشغالگری، آمده است: جنایت‌های صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس شریف، کرانه باختری رود اردن و نوار غزه، تداوم سریال جنایت‌هایی است که از بدو غصب فلسطین تا کنون متوقف نشده است.

جنایت‌هایی که هر بار نسبت به قبل شنیع‌تر بوده است. مقاومت اسلامی لبنان با ستودن ایستادگی، رشادت‌ها و ثبات ملت فلسطین به منظور باز پس گیری حقوق غصب شد‌ه‌ آنها توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حزب الله ضمن ستایش جانفشانی‌ها، صبر و ثبات ملت فلسطین بر مواضع خود، حقانیت مقاومت و جهاد ملت فلسطین به منطور آزاد سازی سرزمین‌هایش را تاکید می‌کند.

حزب الله از سکوت کشورهای عربی و محافل بین‌‌المللی (نسبت به آنچه در فلسطین روی می‌دهد) ابراز تعجب می‌کند. این در حالی است که سرگرم شدن رژیم‌های عربی به قضایا و مسائل اختلاف برانگیز، آنها را از قضیه نخست و مرکزی امت عربی و اسلامی منجرف می‌سازد.

حزب الله لبنان در پایان شکل گیری گسترده‌ترین کمپین همبستگی با ملت فلسطینی در همنوایی با درد و رنج‌های رو به تشدید آنها را خواستار شد و ملت‌های عربی را به قرار گرفتن در کنار ملت مقاوم فلسطین و حمایت از آن در نبرد و رویارویی با خطر صهیونیسم دعوت کرد.


قدسنا