انتشار «سبک زندگی ایثارگران» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران


1660 بازدید

انتشار «سبک زندگی ایثارگران» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

محمدحسن ابوحمزه : سلسله کتاب‌های سبک زندگی و فرزندان شهدا در 12 جلد از سوی سازمان حفظ و نشر اندیشه‌های بانوان دفاع مقدس وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال نگارش و در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

وی عنوان کرد: کتاب نخست این مجموعه با عنوان «مادر که از تمام دلش چشم بست» نامگذاری شده است که مضمون این کتاب نیز به دلنوشته‌های فرزندان شاهد خطاب به مادرشان مربوط می‌شود.

ابوحمزه ادامه داد: کتاب دوم از سری مجموعه کتاب‌های سبک زندگی و فرزندان شهدا، با عنوان «سبک زندگی ایثارگران» نامگذاری شده است که متن این کتاب برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری درباره سبک زندگی است که بر اساس آن یکسری سوال طراحی و در اختیار خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان قرار گرفت، که اکنون در مرحله نهایی و جمع‌بندی است.

وی افزود: دو کتاب فوق در 30 فروردین سال جاری مصادف با ولادت حضرت فاطمه (س) در همایش تقدیر بانوان دفاع مقدس، از سوی سازمان حفظ و نشر اندیشه‌های بانوان دفاع مقدس رونمایی و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روانه بازار نشر می‌شود.

ابوحمزه درباره کتاب «دیده‌بان‌ها ایستاده می خندند»، گفت: مؤسسه فرهنگی هنری رسول آفتاب، تلاش دارد تا این کتاب را به زودی منتشر و در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روانه بازار نشر کند.


فارس