گردان های قسام: دوست و دشمن را شگفت زده خواهیم کرد


1868 بازدید

گردان های قسام: دوست و دشمن را شگفت زده خواهیم کرد

 
گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" ضمن تاکید بر تداوم مبارزات مسلحانه تا اخراج اشغالگران صهیونیست از خاک فلسطین، اعلام کرد که در جنگ احتمالی آتی با رژیم صهیونیستی دست به اقدامات غافلگیرکننده متعددی خواهیم زد.
به گزارش پایگاه خبری جهان اسلام به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه "الرساله" چاپ غزه، گردان های قسام این خبر را در مجلس ترحیم أنس هنیه از فعالان این گردان ها و برادرزاده اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد.
گردان های قسام با اشاره به اینکه راهبرد نظامی جامعی برای مقابله با رژیم صهیونیستی دارد و به آماده سازی و تجهیز خود برای ورود به عرصه جنگ سرنوشت ساز با رژیم صهیونیستی برای آزادی قدس ادامه می دهد، خاطر نشان که این گردان ها در جریان عملیات "ستون ابرها" برای اولین بار از زمان آغاز منازعه با رژیم صهیونیستی، چندین فروند موشک به سمت قدس غربی و تل آویو شلیک کرد.
در این جنگ که اواسط نوامبر سال گذشته و به دنبال ترور احمد جعبری جانشین فرمانده کل گردان های قسام به وقوع پیوست و 8 روز به طول انجامید، مبارزان قسام و دیگر گروه های مقاومت فلسطین صدها فروند راکت و موشک؛ از جمله موشک های "گراد"، "فجر 3" و "فجر 5" و نیز موشک های ساخت خود گردان های قسام موسوم به "ام 75" را به سمت اهداف صهیونیستی شلیک کردند.
در مقابل، جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز تاسیسات و مراکز امنیتی متعدد وابسته به گردان های قسام و جنبش حماس را هدف بمباران قرار داده و بیش از 170 نفر را به شهادت رساندند.
اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین نیز در این مراسم حضور داشت و طی سخنانی گروه های مقاومت فلسطین را به حمایت از ملت فلسطین فراخواند و گفت مقاومت در غزه معادلات جدیدی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و آنرا مجبور به تسلیم در مقابل شروط و خواسته های خود کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه تصریح کرد که دوران آن گذشته است که رژیم صهیونیستی معادلات خود را برا ما تحمیل کند و دستاوردهای مقاومت و به ویژه گردان های قسام در جریان عملیات "سنگ های سجیل" (که صهیونیست ها از آن به عنوان "ستون ابرها" یاد می کنند) افتخاری برای ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه در جریان جنگ اخیر و با حمله مقاومت به تل آویو نشانه های ترس و وحشت در جبهه داخلی رژیم صهیونیستی به وضوح به چشم می خورد، تاکید کرد که مقاومت در این جنگ از تجارب قبلی خود استفاده کرد و با تلاش شبانه روزی و ابتکار عمل توانست به پیروزی برسد.


پایگاه خبری جهان اسلام