تامین گازفلسطین در25 سال آینده از یکی از میادین اینکشور


1498 بازدید

تامین گازفلسطین در25 سال آینده از یکی از میادین اینکشور

تنها یکی از میدانهای گازی فلسطین25سال گاز اینکشور را تامین می کند.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل ازپایگاه خبری سما شرکت برق رژیم صهیونیستی اعلام کرد:میزان گاز طبیعی این میدان گازی که در36 کیلومتری غرب غزه در دریای مدیترانه قرار دارد 33 میلیارد متر مکعب است.ودرصورت استخراج نیاز غزه و کرانه باختری را به گاز 25 سال تامین خواهد کرد.

این شرکت اسرائیلی ابراز امیدواری کرده است با خریداری بخشی از گاز این میدان نیازهای خود را تا پنج سال آینده در این زمینه تامین کند.

شرکت برق رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم اسرائیل پیشنهاد کرده است جهت خرید بخشی ازگاز این میدان با تشکیلات خودگردان وارد مذاکره شود!!!

شرکت بریتیش گاز سال 2000مراحل تجهیز وبهره برداری ازاین میدان گازی را که در پایان دهه نود قرن گذشته کشف شده آغاز کرده است.

رامی الحمدلله نخست وزیر تشکیلات خودگردان مدتی پیش دراین زمینه گفت:فلسطین با بهره برداری از این میدان گازی به یکی از کشورهای تولید و صادرکننده گاز در سال 2017 تبدیل خواهد شد.

رژیم صهیونیستی تلاش دارد با تامین گاز مورد نیازخود ازاین میدان عظیم گازی استخراج گاز را از سایر میدانهای شناسائی شده در سایرنقاط فلسطین اشغالی که تحت سیطره تل آویواست کاهش دهدو پس از اتمام گاز این میدان بسراغ میادین یادشده برود.


قدسنا