مردان برجسته جهان درمورد یهودیان چه میگویند؟


2365 بازدید

مردان برجسته جهان درمورد یهودیان چه میگویند؟

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) بنقل از سایت ضد صهونیستی استورم فرونت،امروزه در مدارس یاد داده می شود که یهودی ستیزی در سال 1930 در آلمان پس از اخراج آنها شروع شدوچیزی که مطالعه نشده این حقیقت است که یهودیان در یک زمان یا در طول زمان از دیگر ملل اروپایی اخراج شده اند.

هنگامی که یهودیان شروع به مهاجرت به آمریکا کردند "چارلستون" و "ساوانا" اولین استعمارگران در نیویورک سعی کردند تا مانع ورود آنها شوند.بنیامین فرانکلین به اعضای کنگره التماس کرد که که مهاجرت یهودیان به آمریکا را ممنوع کنند.

یهودیان مدعیند که آنها مردمانی مذهبی هستند.حقیقت این است که یهودیت یک نژاد است.چه آنها ارتدوکس باشند چه ورزشکار چه سرمایه دار باشند چه کمونیست آنها مدعیند که جزئی از نژاد یهود هستند.

هر نژادی صفاتی را به ارث برده است.در مورد یهودیان آنها به تجارت، صرافی وربا خواری معروفند!!!کتابشان به نام "تلمود" این موارد را خوار شمرده است.

امروزه آمریکا غرق در مهاجرت یهودیان از روسیه شده است که همه نشان دلار در چشمانشان برق می زند. یهودیان از قدرت مالی خود برای به دست گرفتن کنترل حزب دموکرات استفاده کرده اند.امروزه آنها شرکت های بیش تر و بیشتری در آمریکا می خرند. با وجود جمعیت 3 درصدی آنها،یهودیان بر بیش از 25 درصد از کل سرمایه آمریکا سیطره دارند.

مخالفت با یهودیان درآلمان شروع نشد بلکه تاریخ آن به بیش از 2 هزار سال قبل درزمان تولد حضرت عیسی مسیح علیه السلام بر میگردد. با مطالعه سخنان برخی از بزرگترین مردان جهان درباره یهودیان آشکار می شود که چرا "یهودیان سرگردان"درهرکشوری که آنها را می پذیرد دشمن پیدا کرده اند.

سخنان برخی از بزرگترین مردان تاریخ:

لوسیوس آناوس سنسا، فیلسوف رومی قرن اول آداب و رسوم جنایتکار ترین مردم(یهودیان) است که باعث شده آنها به همه ی زمین ها دست یابند.

دیودوروس سیکولوس،تاریخدان یونانی قرن اول رباخواری نوعی قرض دادن پول با سود بالاست.این امر برای قرن ها باعث بدبختی و فقر ملت ها شده است.(این جمله برای یهودیان بزرگترین سرزنش است)

هنری همیلتون بیمیش یکی از رهبران ضد یهود بریتانیا در سخنرانی در نیویورک ،30 اکتبر 1937 من در تحقیقی دریافتم که همه ی معادن طلا و الماس در آفریقای جنوبی متعلق به یهودیان است،روچیلد بر طلا ،ساموئل بر نقره، بائوم بر دیگر معادن کنترل دارند،هر چیزی که این مردم لمس می کنند بطور اجتناب ناپذیری آلوده می شود.

پاپ کلمنت هشتم همه ی دنیا از حرام خواری یهودیان رنج می برد.آنها خیلی از مردم بیچاره ملت ها را به برهه ی فقر کشاندند.پس از اکنون یهودیان رو بطور مکرر به یاد داشته باشید که آنها در هر کشوری از حقوقی لذت می برند.حق واقعی آنها است که مورد انتقاد قرار بگیرند.

مارتین لوتر یهودیان مردمانی هستند که به هیچ چیز گوش نمی دهند،بدلیل رباخواری و غارتشان آنها نژادی خطرناک هستند.

سنت جاستین از نخستین مدافعان مسیحیت 116سال بعد از میلاد مسیح علیه السلام یهودیان در پشت همه ی آزار و اذیتهای مسیحیان هستند.آنها در همه ی کشورها سرگردانند.

جرج واشنگتن رئیس جمهور آمریکا آنها(یهودیان) نسبت به ارتش دشمن ضد ما موثر تر عمل می کنند.آنها صد برابر برای آزادی ما خطرناکترند و باعث موضوع های زیادی که در آن درگیریم می شوند.

ویلهلم دوم،قیصر آلمان یک یهودی نمی تواند وطن پرست واقعی باشد.او بیشتر یک حشره ی مزاحم است که باید از او دوری کرد.باید جایی گذاشته شود که نتواند هیچ جنایتی مرتکب شود.

ناپلئون بناپارت یهودیان برای کمپین من در لهستان سرباز محیا کردند ولی من خیلی زود فهمیدم که انها برای هیچ چیز جز فروختن لباس های کهنه خوب نیستند.

کریستی پاترایرچ،اسقف اعظم قرن 20 یهودیان سبب یک بیماری همه گیر از فساد و ناآرامی های اجتماعی شده اند.

 


قدسنا