تلاش رژیم صهیونیستی برای ارعاب حزب الله لبنان


1632 بازدید

تلاش رژیم صهیونیستی برای ارعاب حزب الله لبنان

بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از پایگاه خبری عرب48، ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی بی سابقه به خبرنگار شبکه تلوزیونی "LBC" لبنان اجازه داده مصاحبه ای با فرمانده پایگاه هوایی "رامات دیوید" در شمال سرزمین های اشغالی و " افیحای ادرعی" رئیس بخش رسانه های عربی و سخنگوی ارتش این رژیم از داخل این پایگاه هوایی با هدف انتقال پیام تهدید آمیزی برای حزب الله لبنان و ارعاب این حزب برای توقف افزایش توانمندی های نظامی خود انجام دهد.
بر اساس گزارش این شبکه، فرمانده پایگاه هوایی رامات دیوید تلاش دارد با تهدید حزب الله مانع از انتقال سلاح های استراتژیک از سوریه به لبنان ( مورد ادعای صهیونیستها) شود. وی گفت که رژیم صهیونیستی از هر شیوه و راهی برای ممانعت از افزایش قدرت تسلیحاتی حزب الله لبنان استفاده خواهد کرد.
فرمانده این پایگاه هوایی ارتش رژیم صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود، مدعی شد که حزب الله لبنان به سلاح هایی دست یافته که از سلاح های برخی کشورهای منطقه هم پیشرفته تر است.
سخنگوی ارتش اشغالگر صهیونیستی هم در این مصاحبه مدعی شده گستردگی فعالیت حزب الله لبنان بالغ بر 200 روستا در جنوب لبنان می رسد.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت هم با اشاره به نگرانی این رژیم از افزایش قدرت نظامی حزب الله، اعلام کرد که این مساله در هر گونه جنگ احتمالی در آینده باعث ایجاد تغییرات بسیاری از معادلات به نفع حزب الله خواهد شد.


قدسنا