سردرگمی ارتش اسرائیل در نوار غزه


1637 بازدید

سردرگمی ارتش اسرائیل در نوار غزه

بدنبال ادامه حملات گروههای مقاومت فلسطینی ترس مقامات ارتش رژیم اسرائیل رافرا گرفته است . بنقل از پایگاه خبری عکا انلاین برخی از کارشناسان نظامی میگویند به دلیل پیچیده تر شدن اوضاع امنیتی نوارغزه ارتش رژیم صهیونیستی دچارسرگردانی به سر می برد. این کارشناسان با تاکید بر اینکه جزئیات جنگ درغزه با آنچه که رسانه های اسرائیل منتشر میکنند متفاوت است گفتند:پیچیده ترشدن اوضاع درنوارغزه وادامه مقاومت فلسطینیان نتانیاهو را مجبور بگسترش عملیات کرده است.

به گفته این کارشناسان عملیات بامداد امروز(یکشنبه)ونیمه شب گذشته که منجر به هلاکت چند صهیونیست شده است باعث افزایش نگرانی وسردرگمی نیروهای ارتش اسرائیل شده است. آنها براین باورند که ترس ونگرانی وجود مقامات ارتش رژیم اسرائیل ومقامات سیاسی در تل آویو رافرا گرفته است اما این نگرانی در میان نیروهای حاضر در نوار غزه بیشتر نمایان است.

کارشناسان یادشده معتقدند جزئیات عملیات نوار غزه وحداقل جزئیات عملیات دیشب با آنچه که از طریق سانه های اسرائیل منتشر می شود کاملا متفاوت است. آنها تاکید می کنند اوضاع غزه نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مجبور به تشکیل نشست های امنیتی متعدد کرده است.

این نشستها با حضور"تامیر باردو"رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) تشکیل شده است.که مسئول جمع آوری اطلاعات در نوار غزه است.تل آویو تلاش میکند ضمن گسترش عملیات ارتش اسرائیل در نوار غزه،عملیاتی را به منظور ترور مقامات حماس و یا دیگر گروههای فلسطینی انجام دهد تا با این اقدام بتواند مانع مبارزات منظم مقاومت فلسطین با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی شود.


قدسنا