07
بهمن
1399
نارضایتی مردم بیش سابق شده
موضوع: شکایات مردم از دستگاههای دولتی به مجلس شورای ملی
گزارش کمیسیون عرایض مجلس شورای ملی در هفته گذشته مورد تفسیر بود. به خصوص شکایات متعددی که از طرف مردم نسبت به دستگاههای دولتی میشود قابل توجه بوده به حدی که کمیسیون عرایض لزوم ایجاد شورای دولتی را تأکید نموده است و این موضوع نشان میدهد که نارضایتی مردم از دستگاههای دولتی بیشتر از سابق شده است و مسئله محدوده شهر و گرفتاریهایی که به نام محدوده برای مردم ایجاد شده پس از گذشت یک ماه با وجود این که هزاران شکایت به کمیسیون عرایض رسیده کوچکترین اقدامی برای حل آن نشده است و کمیسیون عرایض هم جز انعکاس شکایات به مراجع دولتی کار دیگری نمیتواند انجام دهد.
نظریه منبع: بررسی حجم شکایات و نوع آن در کمیسیون عرایض مجلس شورای ملی میتواند راهنمای خوبی برای درک وضعیت موجود باشد .
توضیح رهبر عملیات:
مجله خواندنیها در شماره 73 مورخه 17 خرداد 1348 بنا به اظهار رئیس کمیسیون عرایض مجلس شورای ملی آماری منتشر نموده که به طور متوسط روزانه 50 شکایت (سالانه 18250 شکایت) به دفتر کمیسیون عرایض مجلس شورای ملی واصل میگردد.
گزارش کمیسیون عرایض مجلس شورای ملی در هفته گذشته مورد تفسیر بود. به خصوص شکایات متعددی که از طرف مردم نسبت به دستگاههای دولتی میشود قابل توجه بوده به حدی که کمیسیون عرایض لزوم ایجاد شورای دولتی را تأکید نموده است و این موضوع نشان میدهد که نارضایتی مردم از دستگاههای دولتی بیشتر از سابق شده است و مسئله محدوده شهر و گرفتاریهایی که به نام محدوده برای مردم ایجاد شده پس از گذشت یک ماه با وجود این که هزاران شکایت به کمیسیون عرایض رسیده کوچکترین اقدامی برای حل آن نشده است و کمیسیون عرایض هم جز انعکاس شکایات به مراجع دولتی کار دیگری نمیتواند انجام دهد.
نظریه منبع: بررسی حجم شکایات و نوع آن در کمیسیون عرایض مجلس شورای ملی میتواند راهنمای خوبی برای درک وضعیت موجود باشد .
توضیح رهبر عملیات:
مجله خواندنیها در شماره 73 مورخه 17 خرداد 1348 بنا به اظهار رئیس کمیسیون عرایض مجلس شورای ملی آماری منتشر نموده که به طور متوسط روزانه 50 شکایت (سالانه 18250 شکایت) به دفتر کمیسیون عرایض مجلس شورای ملی واصل میگردد.
نظرات