مظلوم نمایی صهیونیستهای امریکایی


1641 بازدید

مظلوم نمایی صهیونیستهای امریکایی

رئیس یکی از لابی های بزرگ یهودیان امریکا حمله رژیم صهیوینستی به غزه را نتیجه حمایت جهانیان از تشکیل دولت وحدت ملی فلسطین اعلام کرد!.
 دیوید هریس رئیس کمیته یهویان امریکا در اظهاراتی دروغین سعی کرده با مظلوم نمایی، افکار عمومی جهانیان را فریب دهد و حمله وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه را نتیجه حمایت های جهانیان از دولت وحدت ملی در فلسطین معرفی نماید.
کمیته یهودیان امریکایی از کشورهای جهان، سازمانهای ببین المللی و حتی گروهها و نهادهای جهانی خواست تا اقدامات تدافعی فلسطینیان را محکوم کنند و از دولت وحدت ملی در فلسطین حمایت نکنند.
هریس ضمن درخواست از جهانیان برای اعلام همبستگی با رژیم صهیونیستی جهت ادامه جنایت خود علیه مردم بی دفاع فلسطین، در اظهاراتی مسخره و خلاف واقع مقاومت را آغاز کننده جنگ معرفی کرد و افزود: "حماس با پرتاب موشکهای خود به سوی اسرائیل بازهم جنگ طلبی خود را نشان داد و جامعه اسرائیلی را تهدید کرد و اسرائیل نیز تنها قصد دفاع از خود را دارد".
رئیس کمیته یهودیان امریکا در اظهاراتی دستور وار به جامعه جهانی ازعان کرده که دیگر از وحدت فلسطینیان حمایت نکنند و تنها با رژیم صهیونیستی که در برابر فلسطینیان مظلوم واقع شده اعلام همبستگی کنند.
هریس افزود:"آیا وقت آن نشده که کشورهای اروپایی و امریکا حمایت از وحدت ملی را پایان دهند و آیا نباید حماس را محکوم کرد و تنها با اسرائیل اعلام همبستگی کرد، با مردان و زنان و کودکان اسرائیلی؟


قدسنا