کتاب تقدیر شده مقام معظم رهبری پرفروش‌ترین کتاب سوره مهر شد


1970 بازدید

کتاب تقدیر شده مقام معظم رهبری پرفروش‌ترین کتاب سوره مهر شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشارات سوره مهر نیز طبق سنوات گذشته آثارش با استقبال مخاطبان مواجه شده است که به غیر از آثار مذکور، «دختر شینا»، «سه‌گانه فاضل نظری»، «فیض بوک»، «سفر به گرای 270درجه» و «رفاقت به سبک تانک» داود امیریان نیز به ترتیب جزو آثار پرفروش سورمهر قرار دارند.

«لشگر خوبان» در حالی بعنوان کتاب پرفروش سوره مهر در سال 93 قلمداد شد که در سال گذشته«نورالدین پسر ایران » توانست این رتبه را از آن خود کند.

کتاب «لشگر خوبان» که چاپ چهل و یکم آن توسط سوره مهر منتشر شده است حاوی خاطرات مهدی‌قلی رضایی، از رزمندگان اطلاعات عملیات در دوران دفاع مقدس است که معصومه سپهری؛ نویسنده خاطرات نورالدین عافی در کتاب «نورالدین پسر ایران» آن را نوشته‌است.

«مهدی قلی رضایی» در این کتاب اغلب خاطراتی از لشکر 31 عاشورا را در بر می‌گیرد و به همین دلیل با خاطرات مهدی باکری و حمید باکری نیز گره خورده‌است.

مقام معظم رهبری در قسمتی از دست نوشته‌ایی که بر این کتاب مرقوم فرموده‌، نوشته‌اند:این نیز بخشی از آن تصویر عظیم و باشکوهی است که ما همواره آن را از دور دیده و تحسین کرده و بزرگ شمرده‌ایم بی‌آن‌که از ریزه‌کاری‌ها و نقش‌های معجز‌آسای تشکیل‌دهنده‌ آن و رنگ آمیزی‌های بی‌نظیر جزء جزء آن، به درستی خبر داشته باشیم. این کتاب شرح این ریزه‌کاری‌های حیرت‌انگیز در بخشی از این تابلوی ماندگار و تاریخی است و... .


تسنیم