معنای واقعی رژیم «کودک‌کش» اسرائیل


1591 بازدید

معنای واقعی رژیم «کودک‌کش» اسرائیل

دوران جنگ 22روزه غزه بود که صفت «کودک‌کش» بار دیگر بعد از سال‌ها جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در رسانه‌های دنیا پیچید. میزان تلفات و کشته شدن کودکان فلسطینی به‌دلیل بمباران هواپیماهای این رژیم به بالاترین حد خود رسیده بود.

سایت شمارش کودکان قربانی جنگ‌ افروزی‌‌های رژیم صهیونیستی علیه نواز غزه، سایتی است که براساس آمار منتشر شده از میزان این تلفات به اطلاع‌رسانی نموداری در این رابطه می‌پردازد. در شرایطی که رسانه‌های موسوم به جریان اصلی در دنیا تصویری وارونه از جنگ غزه نمایش می‌دهند و در تلاشند که رژیم صهیونیستی را قربانی این جنگ نمایش دهند اما طبق برآوردهای این سایت میزان تلفات تمامی جنگ‌ها از سال 2000 تا 2014 به‌ازای هر یک کودک اسرائیلی چیزی در حدود 12 کودک فلسطینی قربانی می‌شوند.

در تمامی جنگ‌های سال‌های گذشته علی‌رغم اینکه شروع‌کننده جنگ رژیم غاصب صهیونیستی بوده است اما مجامع حقوق بشری و سازمان ملل هیچ اقدام درخوری در مواجهه با این رژیم انجام نمی‌دهند. البته برخی رسانه‌ها آمار تلفات را بسیار بیشتر از این تعداد برآورد می‌کنند و این آمار را برآوردی از آمار منتشر شده رسانه‌های غربی قلمداد کرده‌اند. آن‌ها علی‌رغم اینکه از اقدام این سایت تقدیر می‌کنند اما بر این باورند که آمار رسمی چیزی در حدود چند برابر این رقم است.

این تلفات در حالی در رسانه‌های دنیا بایکوت می‌شوند که رسانه‌های موسوم به جریان اصلی مدام این تصویر را در تلویزیون‌ها و رادیوهای خود منتشر می‌کنند که اسرائیل مورد تهاجم جدی فلسطینیان قرار گرفته است، تصویری که مورد قبول مردم دنیا نبوده و در شبکه‌های اجتماعی، واکنش جدی مردم سرتاسر دنیا را به‌همراه داشته است، این را می‌شود از میزان مطالب منتشر شده از سوی مردم جهان در واکنش به تصویر تماشای بمباران غزه توسط صهیونیست‌ها و اعلام انزجار از این اقدام مشاهده کرد.

مسئله «تنفر عمومی جهانی» از رژیم اشغالگر قدس و باور به اینکه این رژیم یک رژیم «آپارتاید» و «جنایتکار جنگی» است به یک رفراندوم جدی در میان مردم دنیا تبدیل شده و هوادارن آن روز به روز در حال افزایش است. هرچند که مجامع حقوق بشری در قبال جنایت‌های این رژیم سکوت می کنند اما از نگاه مردم دنیا یکی از منفورترین دولت‌ها برشمرده می‌شود.

سایت شمارش کودکان قربانی جنگ‌افروزی‌های رژیم صهیونیستی نیز یکی دیگر از سایت‌هایی است که توسط گروه‌های فعال حقوق بشری مردمی به‌صورت خودجوش ایجاد شده است و هدف آن مطلع کردن مردم جهان از واقعیت جنگ‌های این رژیم عنوان شده است، واقعیتی که رسانه‌های موسوم به جریان اصلی آن را بایکوت می‌کنند. به نظر می‌رسد روزگار دیگری در مواجهه مردم دنیا با رژیم صهیونیستی در حال کلید خوردن است.


تسنیم