زندگینامه «شهدای شاخص اصناف کشور» مکتوب می‌شود


1547 بازدید

زندگینامه «شهدای شاخص اصناف کشور» مکتوب می‌شود

کنگره شهدای اصناف کشور شهریور سال جاری در تهران برگزار می‌شود در این راستا مسئولان کنگره تلاش دارند تا مجموعه کتاب‌هایی از زندگینامه «شهدای اصناف کشور» را مکتوب و در آن مراسم رونمایی کنند.

به گفته رحیم مخدومی مسئول و سرپرست نویسندگان این پروژه، چندی پیش از هر استان یک شهید شاخص از شهدای اصناف کشور معرفی شده است که همه آنها در قالب یک کتاب مستقل توسط جمعی از نویسندگان ادبیات دفاع مقدس مکتوب می‌شود.

وی اضافه می‌کند: این مجموعه کتاب‌ها در 40 جلد آماده خواهد شد که از جمله نویسندگان می‌توان به «احد گودرزیانی»، «فریبا تالش‌پور»، «حسن رحیم‌پور»، «سیدمصطفی فرقانی»، «جعفر کاظمی»، «رضا عبداللهی» و «معزز پرنیان»، اشاره کرد.

برخی از نویسندگان ادبیات دفاع مقدس سایر استان‌ها نیز در نگارش این کتاب‌ها سهیم هستند که «اعظم پشت مشهدی» از استان هرمزگان، «رضا و مصطفی قلی‌زاده» از استا آذربایجان غربی و شرقی، «لیلا محمدی» از استان بوشهر، «آقای خلیلی» استان خوزستان و «جلیل امجدی» از استان سمنان به تهیه کتاب‌ شهید شاخص استان مربوطه خواهند پرداخت.

وی می‌افزاید: هنوز هیچ عنوانی برای هر یک از این کتاب‌ها انتخاب نشده است اما به زودی اسامی کتاب‌ها به همراه نام شهدای شاخص اصناف کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.


فارس