کمک احزاب اصلی سیاسی آلمان به فعالیتهای ضد اسراییلی


1751 بازدید

  کمک احزاب اصلی سیاسی آلمان به فعالیتهای ضد اسراییلی

سازمان غیر دولتی میفتاح که از دولت آلمان کمک دریافت می کند، رژیم صهیونیستی را به کشتار، جنایت جنگی و آپارتاید متهم کرد

 بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از روزنامه صهیونیستی جرزالیم پست، موسسه های احزاب اصلی سیاسی آلمان درحالیکه سرمایه های عمومی خود را برای سازمان های طرفدار رژیم صهیونیستی ارسال می کنند به سازمان هایی که ریشه ضد صهیونیست دارند نیز کمک می کنند.
پروفسور "جرالد اشتاینبرگ" رییس سازمانی وابسته به قدس با اشاره به مطالعاتی که هفته قبل منتشر شد، گفت، گزارشات بدست امده از این سازمان ها گویاست. در حالی که بنیادهای سیاسی آلمان ادعای ارتقای دموکراسی، صلح و حقوق بشر را دارند بخش اعظمی از فعالیت های آنها که به رژیم صهیونیستی ارتباط دارد غیر اخلاقی است. وی افزود با وجود استفاده از وجوه مالیات دهندگان، این موسسه ها در آزمون شفاف سازی شکست خورده اند.
این تحقیق 75 صفحه ایی با عنوان " سرمایه گذاری آلمان برای حمایت سیاسی از سازمان های فعال در کشمکش عرب-صهیونیستی" به کمک های "حزب سبز بنیاد هنریخ بویل" و "بنیاد کنراد ادنور اتحادیه مسیحیان دموکرات" به سازمان مردم نهاد میفتاح پی برده است.
بر اساس گزارش نظارت بر این سازمان های مردم نهاد، سازمان میفتاح آلمان، رژیم صهیونیستی را به کشتار، نسل کشی فرهنگی، جنایت جنگی و آپارتاید متهم کرده است. پایگاه اینترنتی عرب زبان میفتاح به تازگی در پاسخ به حمایت های باراک اوباما از رژیم صهیونیستی مقاله ایی ضد صهیونیستی منتشر کرد.بنیاد بویل در سال 2011، 24416 هزار دلار و بنیاد ادنور در سال های 2011 و 2012 حدود 92869 هزار دلار به میفتاح کمک کرده اند .
بنیاد اونور وابسطه به حزب انجلا مرکل صدر اعظم آلمان است.


قدسنا