افزایش اظهارات نژادپرستانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان


1511 بازدید

افزایش اظهارات نژادپرستانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان

موج کینه و نفرت صهیونیست‌ها از فلسطینیان و دعوت آنها به انتقام گیری و قتل فلسطینیان در سایت های اجتماعی، نگرانی محافل سیاسی و ارتش رژیم صهیونیستی را برانگیخته است.

در همین رابطه روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که طی روزهای اخیر ده‌ها گروه در سایت‌های اجتماعی تشکیل شده‌اند که به انتقام گیری از فلسطینیان به دلیل قتل سه شهرک نشین در الخلیل، دعوت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این گروه ها اسامی مختلفی دارند اما شعارهای آنها تنها یک چیز یعنی انتقام گیری و مرگ برای اعراب است و صفحات اینترنتی آنها نیز مملو از عبارت ها و تصاویری است که میزان نژادپرستی آنها را نشان می دهد و در یکی از این سایت ها این سوال مطرح شده است که با پدر و مادر «عمار ابو عیشه»( متهم به قتل سه شهرک نشین) چه خواهید کرد؟ و یکی از کاربران در پاسخ نوشته است که باید آنها را از الخلیل به میدان رابین برد و بعد خیابان را با خونهایشان رنگین کرد.

در یک سایت دیگر نیز تصاویری قرار داده شده و از صهیونیست ها خواسته شده است تا برای انتقام گیری به این گروه بپیوندند و جالب اینکه این گروه مکان جغرافیایی خود را تعیین کرده است و این نشان می دهد با وجود ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر مبارزه با این گروه ها و زندانی کردن نظامیانی که در تحریک علیه فلسطینیان دست دارند، اما این گروه ها همچنان به اقدامات تحریک آمیز و اظهارات نژادپرستانه خود ادامه می دهند.

چهارشنبه هفته گذشته شهرک نشینان صهیونیست یک نوجوان 16 ساله فلسطینی را از شعفاط واقع در قدس اشغالی ربوده و پس از شکنجه وی با ریختن بنزین در دهان و بدن وی در حالی که هنوز زنده بود و نفس می کشید، او را آتش زدند.

همچنین نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در درگیری هایی که پس از این جنایت شهرک نشینان در قدس اشغالی به وقوع پیوست، پسر عموی این نوجوان به نام «طارق ابو خضیر»(15 ساله) را بازداشت و به شدت وی را مورد ضرب و جرح قرار دادند و این در حالی است که مسئولان رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه تصمیم گرفتند که طارق را به مدت 15 روز از منزل خود در شعفاط به بیت حنینا تبعید نمایند.

«مفید الحاج» وکیل حقوق باشگاه اسیر فلسطین در این باره اظهار داشت که مسئولان رژیم صهیونیستی علاوه بر تبعید این نوجوان فلسطینی، وی را به مدت 9 روز به حبس خانگی و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ 3 هزار شکل(واحد پول اسرائیل)  محکوم کرده و همچنین به قید وثیقه به ارزش 10 هزار شکل با آزادی وی موافقت کردند.


تسنیم