نمایشگاه کتاب مجازی معمار انقلاب در پردیس ارس برپا است


نمایشگاه کتاب مجازی معمار انقلاب در پردیس ارس برپا است

همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل، نمایشگاه کتاب مجازی «معمار انقلاب» در پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران برپا است.

زهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با اعلام این که نمایشگاه کتاب «معمار انقلاب» به صورت مجازی در صفحه رسمی اینستاگرام پردیس ارس به نشانی arasinternationalcampus در اختیار دانشجویان و مخاطبان قرار دارد گفت:  در این نمایشگاه، بیش از 16 عنوان کتاب با موضوعات ابعاد شخصیتی و سبک زندگی امام خمینی (ره) در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار دارد.

وی گفت: تبین اندیشه‌ها و آرمان‌ها و ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) و شناساندن شخصیت آن عارف به آحاد جامعه به خصوص جوانان از دیگر اهداف این برنامه است.

زهرا امام جمعه درباره شرایط پذیرش دانشجودراین پردیس گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درچهارچوب برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی سند چشم انداز بیست ساله، سیاستهای نظام آموزش عالی کشور و همچنین برنامه های استراتژیک دانشگاه درزمینه گسترش فعالیت در دوره های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی وتوسعه پژوهش ازطریق بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه درمقطع دکترى تخصصى(Ph.D.)، و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا سایت پردیس بین‌المللی ارس به نشانی به نشانی aras.ut.ac.ir  مراجعه کنند.


به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)