سلطنت طلبان:خانه ما اسرائیل است!


1709 بازدید

نفرت از رژیم صهیونیستی مسئله ای فراگیر در بین آحاد ملت ایران است چرا که یکی از رویکردهای انقلاب اسلامی در مدیریت امام راحل در کنار مبارزه با شرق و غرب از بین رفتن صهیونیسم در منطقه خاورمیانه بوده است.

رژیم پهلوی بدلیل استعمار همه جانبه آمریکا و انگلیس سعی می کرد برخی کسری های خود را از طریق اسرائیل حل کند که از جمله آنها می توان به نقش اسرائیلی ها در مدیریت ساواک اشاره کرد چرا که آمریکایی ها حاضر نبودند حتی به دربار نوکر خود آموزش های ضد براندازی را منتقل کند چرا که می دانست اگر روزی تاریخ مصرف پهلوی دوم تمام شود چنین آموزشهایی گریبانگیرشان می شود و شاه در این راستا دست به دامن اسرائیلی ها می شود.

با این حال رابطه پهلوی و اسرائیل مختص به مسائل سیاسی نمی شود و عناصر دربار همانطور که اسرائیلی ها در ایران منزل و جایگاه داشتند،ایشان نیز بی بهره از سکونت در سرزمین های اشغالی نبودند.

نگاه اغلب درباریان به ایران نگاه اجاره ای و خانه های اصلی ایشان در کشورهای اروپایی و اسرائیل بود،شواهد تاریخی هم گواه این موضوع است و نگاهی گذرا به مدل خروج درباریان از کشور و نحوه سکونت ایشان در کشورهای دیگر به وضوح مشخص است.

آنچه مد نظر است نمایش عمق رابطه عناصر سلطنت طلب و تعلق خاطر ایشان به اسرائیل می باشد که در سالهای پس از انقلاب نیز این تعلق بیشتر شده است.

رسانه های ضد ایرانی با استفاده از عناصر سلطنت طلب همواره کوشیده اند تا گریزی به رابطه جمهوری اسلامی و به رسمیت شمردن به تعبیر رهبری غده حرامزاده منطقه خبر سازی کنند.

 

 

sra2

 

هر جایی که نام ایران و اسرائیل در کنار هم می آید باید دانست که منظور از ایران و ایرانی،سلطنت طلبان هستند نه بدنه واقعی مردم ایران.

 

sra3

 

جالب توجه است که رادیو های فارسی زبان درون اسرائیل نیز با همکاری سلطنت طلبان اداره می شود.

 

sra1

 

سلطنت طلبان هر از چندگاهی نیز به حمایت از رابطه با اسرائیل دست به تجمعاتی چند نفره در مقابل سفارت خانه های ایران در کشورهای اروپایی می زنند.

 

sra4

 

سلطنت طلبان در شبکه های اجتماعی نیز اگر چه با استقبال بسیار محدودی مواجه می شوند ولی تلاش خود را برای نمایش به رسمیت شناختن اسرائیل صورت می دهند.


دیده بان