جمع آوری300 هزار عکس در پایگاه جامع عکس


1476 بازدید

جمع آوری300 هزار عکس در پایگاه جامع عکس

"سید تقی سهرابی"گفت: حدود 300 هزار عکس از قبل و بعد از انقلاب جمع‌آوری شده که در صورت افتتاح پایگاه جامع عکس و اطلاع‌رسانی صدا و سیما به نمایش گذاشته می‌شود.
"سید تقی سهرابی" مدیر‌کل روابط‌عمومی صدا و سیما با اشاره به افتتاح سایت اطلاع‌رسانی صدا و سیما در گفتگو  با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به فعالیتهای گسترده سازمان صدا و سیما در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه‌های تولید پیام طبیعتا روابط عمومی سازمان صدا و سیما که وظیفه پشتیبانی حوزه‌های مختلف سازمان را در دو بخش برون و درون‌سازمانی را برعهده دارد نیازمند یک تحول و توسعه است .
 
وی ادامه داد: این امر در دستور کار قرار گرفت که ما امروز شاهد به ثمر نشستن سلسله برنامه‌ریزی‌ها و برنامه‌‌هایی هستیم که در روابط عمومی سازمان در یک سال گذشته براساس منویات رئیس صدا و سیما و قائم‌مقام محترم و سیاست‌های سازمانی طراحی شد و ما امروز چند طرح را افتتاح کردیم که اولین طرح ما در واقع افتتاح پایگاه جامع اطلاع‌رسانی سازمان صدا و سیما بود.

"سهرابی" تاکید کرد: در این پایگاه برنامه‌ریزی به این صورت بوده که هر کاربری که وارد پایگاه می‌شود به صورتی بوده که انگار وارد سازمان صدا و سیما شده، همه بخش‌های مختلف سازمان در آن برنامه‌ریزی شده است.

این پایگاه وظیفه اطلاع‌رسانی به حوزه‌های برون‌سازمانی، خبرگذاریها، مطبوعات و سایر حوزه‌های علاقه‌مند به خبرهای درون‌سازمانی را دارد و نیز وظیفه اطلاع رسانی به حوزه درون‌سازمانی یعنی کارکنان و همکاران سازمانی را عهده‌دار است.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف و متنوع این سایت تصریح کرد: همه مراکز استانی و همه دفاتر سازمان در خارج از کشور در این پایگاه صاحب جایگاه هستند که توضیح کامل‌تر آن در طی این مراسم داده شده است.

"سهرابی" افزود: همه کارکنان ارتباط خوبی با این سایت برقرار کردند و در ان همه اخبارها و اطلاعات بروز و به صورت آنلاین در کنار پایگاه عکس به سمع و نظر مخاطبان می‌رسانند.

مدیرکل ورابط عمومی صدا و سیما با اشاره به جمع‌آوری حدود 300 هزار عکس از قبل و بعد از انقلاب تصریح کرد:  حدود 300 هزار عکس از قبل و بعد از انقلاب جمع‌آوری شد که همگی انها در حال از بین رفتن بودند که ما انها را به صورت دیجیتال درآورده‌ایم که در صورت افتتاح پایگاه جامع عکس و اطلاع‌رسانی آنها را هم در ان سایت قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: امروز کانون قرآن و عترت سازمان افتتاح شد که متشکل از 32 کانون قرآن در مراکز استانها و 61 رابط و کانون قرآن در تهران است که در این سایت هم یک فضا برای پشتیبانی آن نیز تدارک شده است.

"سهرابی" اظهارداشت: امروز باشگاه مخاطبان نیز افتتاح شد که کارهای بسیار فوق‌العاده ای در آن اتفاق‌ خواهد افتاد که دارای قابلیت‌های بسیاری است.

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما تاکید کرد: همه بخش‌های سازمان در این سامانه دیده خواهد شد و به لحظه و به روز برنامة‌های مختلف صدا و سیما به بحث گذاشته خواهد شد و در واقع این سایت با قابلیت‌های بسیار بالا در سطح جهان مقام اول را دارد که در روزهای آینده به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز روز خوبی برای ما خواهد بود به این دلیل که یک سالی از فعالیت سخت همکارانم در این حوزه می‌گذشت و خوشبختانه این زحمات و فعالیت‌ها به ثمر نشست.


باشگاه خبرنگاران