راه‌‌اندازی سامانه «ثبت اطلاعات راویان دفاع مقدس»


1449 بازدید

راه‌‌اندازی سامانه «ثبت اطلاعات راویان دفاع مقدس»

منصور عیوضی معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور از برگزاری نشست‌های مختلف با نمایندگان راویان نیروهای مسلح در ستاد مرکزی راهیان نور خبر داد.

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر تعامل بسیار خوب و سازنده ای بین متولیان عرصه روایتگری دفاع مقدس در نیروهای مسلح و موسسات مردمی وجود دارد.

عیوضی به ارائه طرح شبکه راویان تخصصی و یادمانی اشاره کرد و افزود: بعد از بررسی‌های لازم و جلسه‌هایی ویژه بین کارشناسان، رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس موضوع طرح شبکه راویان تخصصی و یادمانی در کلیه مناطق عملیاتی که از دغدغه های چند سال اخیر ما بود آماده و به دبیر محترم ستاد مرکزی راهیان نور ارائه که در صورت توافق سریعا اجرایی می‌شود.

عیوضی خاطرنشان کرد: همچنین موضوع کتاب کار راویان که مورد نظر تمامی راویان دفاع مقدس و مسئولین مربوطه بوده و یکی از دغدغه های پشکسوتان عرصه روایتگری بود به فضل خدا و با پیگیری معاونت راویان ستاد مرکزی راهیان نور در دست عملیاتی شدن قرار گرفت.

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور در پایان گفت: صدور کارت روایتگری، درجه بندی راویان، سامانه ثبت اطلاعات راویان دفاع مقدس تمامی مناطق عملیاتی جنوب، غرب و شمال غرب و کتاب کار و درس مناطق عملیاتی شمال غرب کشور از برنامه های این معاونت برای روزهای آتی است که با حضور کارشناسان و نمایندگان راویان نیروهای مسلح مورد بررسی قرار می‌گیرد.


تسنیم