نبود امنیت دغدغه اصلی زنان در اسراییل


2524 بازدید

  نبود امنیت دغدغه اصلی زنان در اسراییل

گروهی از زنان صهیونیست در اقدامی خودجوش و اجباری، گشت های امنیتی را برای محافظت از خود در مقابل پدیده روز افزون تجاوزات جنسی ایجاد کرده اند

 زنان صهیونیست در فلسطین اشغالی بدلیل نبود امنیت و ضعف عملکرد پلیس، در مقابل پدیده روز افزون تجاوزات جنسی برای خود نیروهای محافظ گذاشته اند.
بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از خبرگزاری سما، با توجه به این که تجاوز جنسی به زنان اسراییلی در سرزمینهای اشغالی افزایش یافته و علت آن افزایش فقر و بیکاری و ضعف عملکرد پلیس به علت نداشتن نیروی کافی و بحران مالی است، زنان صهیونیست در تل آویو در اقدامی ابتکاری و برای محافظت از خود در مقابل تجاوزات جنسی ، به اتخاذ تدابیر محافظتی از جمله ایجاد نیروهای گشتی مبادرت ورزیده اند.
گروهی از زنان اسراییلی در تل اویو در اقدامی خودجوش و اجباری، گشت های امنیتی را برای محافظت از خود در مقابل تجاوزات جنسی ایجاد کرده اند. این اقدام زنان صهیونیست درحالی است که به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتض، نتایج تحقیقات گذشته وزارت صنایع، کار و تجارت رژیم صهیونیستی نشان می دهد که ظرف یک سال بین 35 تا 40 درصد از زنان اسراییلی یعنی حدود یک سوم زنان شاغل در محل کار خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند. بر اساس این تحقیقات، بیش از 40 درصد از زنان اسراییلی محل کار را محیطی امن از لحاظ امنیت اخلاقی نمی دانند.


قدسنا