نسخه الکترونیکی «لشکر خوبان» قابل خرید شد


2577 بازدید

نسخه الکترونیکی «لشکر خوبان» قابل خرید شد

کتاب «لشکر خوبان» که شرحی از خاطرات مهدی‌قلی رضایی، رزمنده نیروهای اطلاعات عملیات و هم‌رزم شهید مهدی باکری است، به صورت الکترونیک به فروش می‌رسد./
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از سوره مهر، این کتاب، نوشته معصومه سپهری است که خاطرات نور‌الدین عافی هم در کتاب «نورالدین پسر ایران» به قلم او منتشر شده بود. «لشکر خوبان» تاکنون به چاپ نهم رسیده و جایزه ربع قرن کتاب دفاع مقدس را نیز به خود اختصاص داده‌ است.

این کتاب، روایتگر وقایعی است که بر رزمندگان لشگر 31 عاشورا در کشف مسیر حمله در عملیات‌ فتح المبین، مسلم بن عقیل و نصر گذشته‌است. رزمندگانی که چشم و گوش لشگر 31 عاشورا بودند، زیرا مسوولیت خطیر کشف مناطق عملیاتی بر عهده آنان بود.

مقام معظم رهبری به تازگی در یادداشتی بر این کتاب از نویسنده و راوی آن قدردانی کرده‌اند و فرموده‌اند: «این نیز بخشی از آن تصویر عظیم و باشکوهی است که ما همواره آن را از دور دیده و تحسین کرده و بزرگ شمرده‌ایم، بی‌آنکه از ریزه‌ کاری‌ها و نقش‌های معجز‌ه‌آسای تشکیل دهنده‌ی آن و رنگ‌آمیزی‌های بی‌نظیر جزء جزء آن، به درستی خبر داشته باشیم. این کتاب شرح این ریزه‌کاری‌های حیرت‌انگیز در بخشی از این تابلوی ماندگار و تاریخی است. آنچه درباره‌ی عملیات بدر و والفجر ۸ و کربلای ۵ و کربلای ۴ و بیت المقدس ۲ و ۳ در این کتاب آمده از بخشهای برجسته‌‌تر آن است. همچنین مجاهدت‌ها در کوه‌های غرب؛ در ماووت و گرده‌‌رش و قامیش و دیگر آن بلندی‌های سخت، و نیز آنچه به یگانها و دستجات اطلاعات و غواص مربوط میشود و نیز بخشهای دیگری از آن در خور آن است که در شکل فیلم و رمان عرضه شود.»

کتاب «لشکر خوبان» خاطرات مهدی‌قلی‌ رضایی به قلم معصومه سپهری است و در کتابخانه الکترونیک انتشارات سوره مهر به قیمت 50‌هزار ریال قابل خرید است. نسخه الکترونیک این کتاب را می‌توانید از نشانی http://sooremehr.avaabook.com/site/view/1226554327 هم دریافت کنید.


ایبنا