افزایش فراردختران صهیونیست از خدمت درارتش


1883 بازدید

افزایش فراردختران صهیونیست از خدمت درارتش

 

تعداد دخترانی که ازخدمت درارتش رژم صهیونیستی فرار میکنند 70 درصد افزایش یافته است.

بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص باتوجه به اینکه دختران خانواده های مذهبی ازخدمت اجباری در ارتش رژیم صهیونیستی معاف می‌شوندمیزان فراراز خدمت دختران اسراییلی بااین حربه بشدت افزایش یافته است.

تحقیقات ارتش ثابت کرده است که شمار زیادی از دختران برای اینکه از خدمت اجباری در ارتش فرار کنند وانمود میکنند که دارای خانواده مذهبی هستند. براساس این تحقیقات در سال 2012 58 زن اسرائیلی ازخدمت درارتش فرار کرده اند این درحالیست که این میزان درسالجاری میلادی 97 مورد بوده و در سال 2011 چهل ودونفر بوده است.

پلیس ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اقدامات گسترده ای را برای دستگیری نظامیان ‏فراری آغازکرده این طرح در پی افزایش فرار گسترده نظامیان ازخدمت ‏درارتش در سالهای گذشته صورت گرفته است.

روزنامه هاآرتص پیشتر به نقل از مقامات نظام وظیفه رژیم صهیونیستی ‏نوشت:ارتش رژیم صهیونیستی بمنظور مقابله با کمبود نیرو،یهودیان ارتدوکس را به خدمت فرا میخواند.آنهاافزوده اند:میزان نام نویسی مشمولان درارتش از سال 2005 دائما در حال کاهش است و ارتش برای مقابله با این معضل می بایست یهودیان ارتدوکس یا حریدیهارا به خدمت اعزام کند. ‏

این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی درحالیست که در اواخر سال 2011 میلادی کابینه رژیم صهیونیستی در نشست هفتگی ‏خود با اکثریت آراء تصویب کرد که سربازگیری از جوانان حریدی که تاکنون ازخدمت درارتش معاف بودند ‏بیشتر شود.

حریدیها از متعصب‌ترین فرقه‌ها در دین یهود به حساب می‌آیند .گفته می شود که هر ساله تقریبا حدود هفت ‏هزار مشمول غایب در ارتش رژیم صهیونیستی وجود دارد. ‏ آمارهای رسمی رژیم صهیونیستی نشان میدهد که میزان فرار از خدمت نظام وظیفه در ارتش رژیم صهیونیستی ظرف چند ‏سال آینده به حدود یک چهارم جوانان اسرائیلی خواهد رسید. ‏

روزنامه هارتص پیشتر به نقل از بخش نیروی انسانی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که درصد ‏فرار از خدمت نظام وظیفه در ارتش به بهانه فراگیری علوم مذهبی و اعتقادی بسیار افزایش یافته است و تا سال دو هزار و ‏بیست حدود یک چهارم جوانان را در بر خو اهد گرفت. ‏

ناظرین سیاسی افزایش فرار از خدمت در بین جوانان اسرائیلی را به دلیل شکست سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ‏‏2006 مقابل حزب الله لبنان، شکست در جنگ 22 روزه غزه و همچنین نارضایتی از عملکرد سران این رژیم می ‏دانند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از این شکستهای سنگین روحیه نظامی خود را از دست داده اند و حتی در برخی موارد ‏چندین نفر از آنها اقدام به خودکشی کردند. ‏ ارتش رژیم صهیونیستی حدود هفتصد هزار دلار برای انجام تحقیقات از فرار از خدمت هزینه کرده است.

 


قدسنا