حوزه هنری استان آذربایجان شرقی کتاب‌های خود را به نمایش گذاشت


1602 بازدید

حوزه هنری استان آذربایجان شرقی کتاب‌های خود را به نمایش گذاشت

نمایشگاه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی امروز (یکم مهر) افتتاح شد. حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در این نمایشگاه غرفه‌ای را با هدف ارایه تولیدات خود به‌ویژه کتاب اختصاص داده است.-
محمد پورعبدالله، مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: نمایشگاه دفاع مقدس این استان با 100 غرفه متنوع در پارک شمیم پایداری راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه مجموعه محصولات مکتوب، لوح‌های فشرده و هنرهای تجسمی با موضوع دفاع مقدس را در خود جای داده است. این محصولات از سوی نهادها و موسسات فرهنگی استان آذربایجان شرقی ارایه شده‌اند.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی افزود: حوزه هنری این استان نیز در این نمایشگاه با تخصیص غرفه‌ای، به ارایه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس ویژه مقطع سنی کودک و نوجوان اقدام کرده است.

پورعبدالله عنوان کرد: کتاب «خاطرات شهید باکری»، «غواصلار»، «خاطرات ابوالفضل ایرانی»، «روایت چهارم» و «تبریز در انقلاب اسلامی» از جمله کتاب‌هایی‌اند که در غرفه حوزه هنری استان آذربایجان شرقی ارایه شده‌اند.

در تقویم جمهوری اسلامی ایران، از سی‌ویکم شهریورماه تا ششم مهرماه به مناسبت آغاز جنگ تحمیلی از سوی عراق در این روز از سال 1359، «هفته دفاع مقدس» نامگذاری شده است.


ایبنا