نسخه چاپیارسال به دوستان ماجرای «تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی» به نمایشگاه کتاب می‌رسد


2043 بازدید

نسخه چاپیارسال به دوستان ماجرای «تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی» به نمایشگاه کتاب می‌رسد

 بیان داشت: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دو رمان از تازه‌ترین آثارم برای گروه سنی نوجوان به چاپ خواهد رسید که یکی از آنها با عنوان «مگر من چند نفرم» نامگذاری شده است.

به گفته وی، نشر افق این رمان را در 128 صفحه منتشر خواهد کرد که مضمون آن هم به ماجرایی مربوط می‌شود که در سال 92 در شهر تهران اتفاق می‌افتد به گونه‌ای که چند ماجرای موازی برای «مجتبی» و دوستش «رضا» که قهرمان داستان هستند، اتفاق می‌افتد.

خورشاهیان ادامه داد: از جمله ماجراهای موازی رمان «مگر من چند نفرم» می‌توان به «گم شدن موبایل مجتبی»، «احتمال ازدواج مجدد مادر مجتبی پس از فوت همسرش» و «احتمال ازدواج پدر رضا برای بار دوم»، اشاره کرد.

وی افزود: از دیگر آثاری که برای نخستین بار در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با نگارش بنده ارائه خواهد شد، رمان «طوفان در راه» است که از سوی انتشارات «هزاره ققنوس» منتشر می‌شود.

خورشاهیان بیان کرد: رمان «طوفان در راه» دربردارنده حدود 70 صفحه است که مضمون آن به ماجرای تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی اختصاص دارد که به صورت رمان برای مخاطبان نوجوان نوشته شده است.

بر اساس این گزارش، هادی خورشاهیان (زادهٔ 1352 در نیشابور) شاعر و نویسنده داستان کوتاه است که در آینده نزدیک از وی مجموعه داستان‌هایی در حوزه مبلمان شهری برای مخاطبان کودک با عناوینی همچون «فواره‌های رنگی»، «بازی کودکان» و «بدنسازی در پارک» منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.


فارس