رتش اسراییل 1500 نیروی ذخیره را فراخواند


2427 بازدید

رتش اسراییل 1500 نیروی ذخیره را فراخواند

بنوشته روزنامه صیونیستی یدیعوت آحارنوت، یک منبع ارشد نظامی روز دوشنبه گفت که ارتش رژیم صهیونیستی حدود 1500 نفر از نیروهای ذخیره خود را فراخوانده است که به زودی به حالت آماده باش در خواهند آمد.

یک منبع نظامی دیگر مدعی است که حماس شلیک موشک ها را به سمت سرزمین های اشغالی متوقف نکرده است و حتی در این فعالیت ها شرکت نیز می کند که در این صورت تشدید عملیات ها از سمت نیروهای صهیونیستی انتظار می رود.

کابینه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه پس از جلسه فوری که 3 ساعت به طول انجامید، تصمیم گرفت که نیروهای نظامی برای تشدید فعالیت که می تواند به عملیاتی با مقیاس بالا در غزه منجر شود آماده شوند.

این درحالی است که شلیک موشک های مقاومت در پاسخ به جنایات صهیونیستها از سمت غزه نیز بی وقفه ادامه دارد و تلاش های میانجی گرایانه مصر برای آتش بس نیز ثمره ای نداشته است.

"آوی دیختر" رئیس سابق شین بت نیز روز گذشته دوشنبه در گفتگو با روزنامه یدیعوت آحارنوت گفت که رژیم صهیونیستی باید بپذیرد که مجبور است حماس را از غزه پاک سازی کند.

وی افزود، ما باید بر روی چگونگی نابود کردن تجهیزات نظامی حماس در غزه تمرکز کنیم. این عملیاتی 3 هفته ای یا  جنگ 8  روزه نیست، این مسئله بیش از یک سال به طول خواهد انجامید و نباید از این اقدام خودداری کنیم.

 


قدسنا