لیونی متهم به انزوای بیشتر اسراییل شد


1539 بازدید

لیونی متهم به انزوای بیشتر اسراییل شد




 

بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) بنقل از پایگاه خبری عکا، برخی از مقامات ارشد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از زیپی لیونی وزیر به اصطلاح دادگستری کابینه نتانیاهو، مواضع و سخنان وی در مورد مذاکرات سازش را عامل مهمی در زمینه افزایش درخواست ها از سوی برخی کشورهای اروپایی برای تحریم رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به این مساله، تاکید کرد که این مقامات وزارت خارجه همچنین لیونی و چند تن دیگر از وزرای کابینه نتانیاهو را به اعلام برخی مواضع با هدف رسیدن به اهدف خاص و شخصی خود متهم کردند.
به ادعای آنها لیونی همواره از احتمال اینکه اسرائیل در صورت شکست مذاکرات با تحریم مواجه خواهد شد، سخن می گوید که این مساله باعث ترغیب برخی گروه های مخالف سیاست های رژیم صهیونیستی در کشورهای اروپایی و افزایش تلاش های آنها برای اعمال تحریم علیه این رژیم می شود.
این مقامات وزارت خارجه رژیم صهیونیستی علیرغم اعلام اینکه درخواست تحریم اسرائیل در کشورهای اروپایی بیشتر از سوی نهادهای کوچک که تعداد اعضای آنها تقریبا از 60 نفر تجاوز نمی کند! مطرح می شود، معتقدند که هر گونه افزایش اختلافات و درگیری بین رژیم صهیونیستی و این گروه ها به نفع این نهادهای خواستار تحریم اسرائیل خواهد بود.


قدسنا