هشدار دوباره لیونی نسبت به گسترش شهرک سازی


1666 بازدید

هشدار دوباره لیونی نسبت به گسترش شهرک سازی

بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) بنقل از شبکه اخبارفلسطین PNN، زیپی لیونی وزیر دادگستری و رئیس گروه مذاکره کننده با هیئت تشکیلات خودگردان فلسطین، در واکنش به اعلام حزب راستگرای رژیم صهیونیستی مبنی برساخت شهرک های جدید در کرانه باختری، در صفحه فیس بوک خود مینویسد: ادامه سیاست شهرک سازی در اراضی اشغالی، به ضرر صهیونیست های شهرک نشین است همچنین توسعه این شهرک ها درکرانه باختری، این شهرک ها را در معرض خطر قرار می دهد.

رئیس گروه مذاکره کننده با هیئت تشکیلات خودگردان افزود: اکنون مسئولیت اصلی ما این است که شهرک های صهیونیست نشین بعنوان بخشی از دولت اسرائیل باقی بماند.

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی همچنین خاطر نشان کرد که این پروژه را شورای شهرکسازی "یشع" که از بزرگترین سازمانهای شهرکی درکرانه باختری می باشد اعلام کرده است، اما ضررهای اقتصادی، اخلاقی، سیاسی، دیپلماسی و امنیتی ناشی از اعلام این پروژه به تمام صهیونیستها خواهد رسید.

وی تاکید کرد که سیاستمداران رژیم صهیونیست باید اعلام کنند که آیا از شورای شهرکی"یشع" دفاع میکنند و برای آن فعالیت میکنند، یا برای ساکنان اسرائیل؟ زیپی لیونی بارها ضمن انتقاد از اقدامات کابینه این رژیم به خصوص تصمیم برای ادامه شهرک سازی ها در کرانه باختری و قدس اعلام کرد که شهرک سازی به منافع اسرائیل لطمه می زند، ودر نهایت باعث انزوای بیشتر رژیم صهیونیستی میشود.


قدسنا