اسراییل به ما خیانت کرده است


2021 بازدید

اسراییل به ما خیانت کرده است

مقامات رژیم صهیونیستی به ما خیانت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا) بنقل از تایمزاسراییل"آنا پولارد"همسر"جاناتان پولارد"جاسوس اسراییلی که درآمریکا زندانی است گفت:احساس می کند که اسراییل اورا رها و به او خیانت کرده است و حق و حقوقش را بدلیل اینکه سالها در زندان های آمریکا به سر برده طلب کرده است.

آنا پولارد که ازسال 2010در فلسطین اشغالی زندگی میکند در مصاحبه ایی با کانال 10 رژیم صهیونیستی افزود:به سختی امرار معاش میکند وی خواهان دریافت غرامت از وزارت جنگ اسرائیل شده است. همسر پولارد هم اکنون درآپارتمانی کوچک زندگی می کند،که به گفته ی خودش قابل نمایش درتلویزیون نیست وپس از دستگیری همسرش دچار بیماریهای مختلفی شده که درمان آنها مشکلات مال زیادی رابرای او بوجود آورده است.

جاناتان پولارد که یک تحلیلگر اطلاعاتی غیرنظامی ارتش آمریکا بود پس از آنکه هزاران مدرک محرمانه رادراختیار اسرائیل قرار داد درسال 1985 دستگیر و پس ازآن به حبس ابد محکوم شد.آنا نیزبدلیل همکاری با همسرش محکوم به 5 سال زندان شد.

آنا پولارد وپدرش درسال 2010 به دستور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی کوچ کردند. وی در گفتگو با کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود:مقامات تل آویو حداقل ها را به من بدهکارند،آنها بدلیل مسائل درمانیم به من بدهکارند.من هرگز از کسی نخواستم به من ترحم کند.چیزی که من میخواهم عدالت است.

پولارد تاکید کرد:رژیم صهیونیستی از لحظه ایی که جاناتان به زندان افتاد پشتش را بماکرده است.وی ادامه داد"آویم سلا" که مسئول رسیدگی به امور همسرش بود به من گفت که نگران نباش، همگی ما یهودی هستیم، همه ی ما اسراییلی هستیم، ما مراقب یکدیگر هستیم و من بطرز احمقانه ایی حرفهایش را باور کردم.من واقعا باور داشتم که یک اسراییلی هیچگاه پشتش را به همنوعش نمی کند ولی زمانه چیز دیگری به من نشان داد.

همسر این جاسوس اسرائیلی خاطر نشان کرد:مقامات اسراییلی علیه ما با مقامات آمریکایی همکاری کردند، من هیچگاه نشنیده بودم که کشوری به مردم خودش خیانت کند وعلیه یکی از اتباع خودش با طرف مقابل همکاری کند تا تحت پیگیرد قرار نگیرند.

پولارد خطاب به شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی که در زمان این رسوایی نخست وزیر بود گفت:اودر 28 سال گذشته در حالی که "جاناتان"درشرایط غیرقابل تحمل زندان در حال پوسیدن است درحال خوشگذرانیست.وی افزود:هیچیک از مقامات اسراییلی کوچکترین کاری نکردند تا من یک روز زودتراززندان آزاد شوم.

پولارد در خاتمه تصریح کرد:مقامات اسرائیلی میخواهند طوری وانمود کنند که اتفاقی نیافتاده است. آنها باید بفهمند که من اینجا هستم و اینجا را ترک نمیکنم و من حقوقم راهمانطور که سزاوار است می خواهم.آنها باید شانس داشتن یک زندگی خوب را برای من فراهم بکنند.


قدسنا