دلارهای منافقین وصول شد!/ عشق همایون به مریم رجوی


1514 بازدید

دلارهای منافقین وصول شد!/ عشق همایون به مریم رجوی

"شهرام همایون" مدیر و مجری شبکه ضدانقلاب "کانال یک" در اقدامی به تعریف و تمجید از گروهک تروریستی منافقین و سرکرده آن "مریم رجوی" پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری همایش منافقین در پاریس گفت: «هفته گذشته سازمان مجاهدین یک همایش در فرانسه برگزار کرد که من به آن ها تبریک می گویم. آن ها توانستند یک چنین جمعیت مخالف جمهوری اسلامی را جمع کنند.»

همایون با اعتراف به اجاره ای بودن "سیاهی لشکر" متینگ های منافقین افزود: «البته الان عده ای در خارج از کشور می گویند اینها آفریقایی بودند. به تعدادی از این ها پول داده اند. آفرین و احسنت به رجوی که توانسته این ها را جمع کند. این برنامه عظیم اینطوری خرج دارد. این پول از هر جا آمده باشد، مشکلی نیست؛ چون برای مخالفت با جمهوری اسلامی است.»

این فعال ضدانقلاب خاطر نشان کرد: «من یک بدهکاری به سازمان مجاهدین دارم و باید این بدهکاری را ادا بکنم و امروز با قاطعیت تمام می خواهم بدهکاری خود را انجام بدهم. من قبلا به مجاهدین ناسزا گفته ام. من معذرت می خواهم. شرمنده آنان هستم. من اشتباه کردم. قبلا عذرخواهی کرده اما الان هم عذرخواهی می کنم. بدهای مجاهدین از خوب های ما بهتر هستند.»

گفته های فوق از زبان کسی بیرون می آید که در گذشته نه چندان دور، علیه منافقین و مریم رجوی دست به افشاگری زده و پشتوانه های مالی آنان را افشا می کرد و منافقین را با بدترین الفاظ مخاطب قرار می داد.

با تعریف و تمجیدهای شهرام همایون از منافقین، شبکه ضدانقلاب "کانال یک" که پیش از این به دلیل آگاهی ها از شیاد بودن مدیر آن، از بسیاری از دریافتی ها محروم شده بود، پس از این شاید بتواند با دلارهای این گروهک خود را سرپا نگه دارد.


فارس