کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» به چاپ پنجم رسید


2115 بازدید

کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» به چاپ پنجم رسید

کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» اثر احمد عربلو از مجموعه کتاب‌های «قصه قهرمانان انقلاب» از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ پنجم رسید.-
احمد عربلو، نویسنده کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: به اعتقاد من برای مخاطبان بزرگسال، کتاب‌های زیادی درحوزه انقلاب اسلامی به نگارش درآمده است، اما تاکنون کتابی که به صورت ویژه نوجوانان را مخاطب خود قرار دهد، تولید و منتشر نشده است. بر این اساس به نگارش کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» پرداختم.

وی ادامه داد: این اثر زندگینامه شهید مرتضی مطهری را با جزییات کامل در قالب داستان بیان می‌کند. این اثر تصویر دقیقی از این مبارز انقلابی از لحظه آغاز فعالیت در عرصه‌های انقلابی تا آخرین روزهای فعالیتش ارایه می‌کند.

نویسنده کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» افزود: برخلاف برخی آثار که تنها به بیان ابعاد علمی شخصیت شهید مطهری می‌پردازند، این اثر ثابت می‌کند که شهید مطهری همزمان با تدریس و تعلیم، به فعالیت‌های انقلابی و مبارزه با رژیم پهلوی پرداخته است. دستگیری‌‌های متعدد وی توسط ساواک، سخنرانی‌های انقلابی او در مجالس و مجامع مختلف بیانگر این مطلب‌اند.

نویسنده کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» ادامه داد: شهید مطهری با ورود امام خمینی (ره) به ایران به صورت مستقیم وارد عرصه‌های انقلابی شد و تا شب قبل از به شهادت رسیدنش مشغول انجام فعالیت‌های مربوط به انقلاب بود.

عربلو توضیح داد: شناساندن چهره انقلابی شهید مرتضی مطهری به نوجوانان با زبان ساده از  اهداف تالیف کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» به شمار می‌آید.

چاپ پنجم کتاب «داستانی که تمام نمی‌شود» اثر احمد عربلو با شمارگان دو هزار نسخه به بهای دو هزار و 500 تومان در قطع وزیری به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر راهی بازار نشر شده است.

عربلو به تازگی نگارش مجموعه داستانی را با موضوع انقلاب اسلامی که مضمون طنزگونه دارد، به اتمام رسانده و آن را برای انتشار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپرده است.


ایبنا