نوجوانان با وجوه عاطفی و معنوی امام خمینی (ره) آشنا می‌شوند


2062 بازدید

نوجوانان با وجوه عاطفی و معنوی امام خمینی (ره) آشنا می‌شوند

ناصر نادری، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان  درباره کتاب «آسمان زیبای من»، بیان داشت: این کتاب نگاهی به زندگی امام خمینی (ره) برای گروه سنی کودک و نوجوان با استفاده از عنصر تصویر است.

وی با بیان اینکه کتاب «آسمان زیبای من» از سوی نشر «مهاجر» منتشر می‌شود، اضافه کرد: این اثر به تحول شخصیتی امام (ره) از ولادت تا رحلت می‌پردازد یعنی جلوه‌های عاطفی و معنوی و مبارزات سیاسی _ اجتماعی ایشان را همراه با متن و تصویر برای این گروه سنی روایت کرده‌ام.

ناصری امیدوار است تا نشر مهاجر کتاب «آسمان زیبای من» را تا قبل از فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) منتشر و روانه بازار نشر کند.

وی ادامه داد: چند سالی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به انتشار مجموعه‌ای با نام «از آسمان بگویم» می‌پردازد که این مجموعه درباره مباحث کلامی و دین شناسانه برای گروه سنی نوجوان و جوان است.

به گفته ناصری، کتاب «دروازه ابدیت» یکی از کتاب‌های مجموعه «از آسمان بگویم» است که بنده نگارش آن را بر عهده گرفته بودم که این اثر با موضوع «معاد» به زودی برای گروه سنی نوجوان منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، ناصر نادری متولد 1346 در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در حوزه فلسفه و حکمت اسلامی است که تاکنون حدود 70 جلد کتاب با عناوینی «برکه آفتاب»، «به رنگ آسمان» و «یاد شیرین دوست» منتشر و به مخاطبان این عرصه، ارائه کرده است.


فارس