عطر سنگر» آذرماه در البرز برگزار می‌شود


2515 بازدید

عطر سنگر» آذرماه در البرز برگزار می‌شود

فراخوان جشنواره شعر دفاع مقدس استان البرز با عنوان « عطر سنگر» منتشر شد. این جشنواره آذرماه 92 به پایان می‌رسد و علاقه‌مندان تا 15 آبان‌ماه برای ارسال آثارشان فرصت دارند.-
معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: آیین پایانی جشنواره شعر دفاع مقدس این استان با نام «عطر سنگر» آذرماه سال جاری (1392) برگزار می‌شود.

ابراهیم رجوانی از «دفاع مقدس»، «مضامین و مفاهیم عاشورایی در دفاع مقدس» و «شعر مقاومت ملل و بیداری اسلامی» به عنوان موضوع‌های این جشنواره نام برد و گفت: جشنواره «عطر سنگر» در سه بخش آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

رجوانی درباره مقررات شرکت در این جشنواره توضیح داد: شعر‌های سروده شده در زمینه‌های یاد شده باید در قالب فایل word و از طریق پست الکترونیکی تا 15 آبان‌ماه سال جاری (1392) به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ادامه داد: هر شاعر می‌تواند تنها سه اثر در هر موضوع به دبیرخانه «عطر سنگر» ارسال کند و فقط شاعران ساکن استان البرز مجاز به ارسال آثارشان به دبیرخانه هستند.

آثار این دوره جشنواره شعر استان البرز هم مانند سه دوره قبل در قالب کتاب منتشر می‌شوند و نشانی الکترونیکی atresangar@gmail.com آثار علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره «عطر سنگر» را می‌پذیرد.


ایبنا