حضور واحه با 17 اثر در چهارمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس


2180 بازدید

انتشارات واحه با 17 عنوان کتاب در چهارمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس حضور خواهد داشت. آثار حوزه دفاع مقدس واحه به صورت ویژه برای این نمایشگاه معرفی میشوند.-
مدیر انتشارات واحه در گفتو گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از حضور یافتن نشر واحه در چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با توجه به دعوت انجام شده از سوی مسوولان این نمایشگاه خبر داد.

مریم امینی با بیان اینکه انتشارات واحه با 17 عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، ادامه داد: هرچند بیشتر آثار شهید آوینی مضمونهایی از دفاع مقدس دارند اما برخی آثار مانند «با من سخن بگو دو کوهه»، «فتح خون» و «تماشاگه راز» به صورت ویژه این مقوله را مورد توجه قرار دادهاند.

وی توضیح داد: با توجه به این که این نمایشگاه ویژه دفاع مقدس است، تمرکز ویژه انتشارات واحه بر آثار حوزه دفاع مقدس خواهد بود و این آثار را ویژه معرفی خواهد کرد.

مدیر انتشارات واحه در ادامه با یادآوری اینکه در سایت فاتحان(سایت سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه) هنوز اطلاعاتی درباره چگونگی اختصاص تخفیفها در نمایشگاه ملی دفاع قدس ارایه نشده است، گفت: بر این اساس هنوز تخفیف مشخصی برای آثاری که ارایه خواهیم کرد در نظر نگرفتهایم اما هر قانونی را که در این زمینه مطرح شود، میپذیریم.

چهارمین نمایشگاه ملی دفاع مقدس مهرماه سال جاری(1392) به کوشش سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهران برگزار میشود و مسوولان برگزاری این نمایشگاه پیشبینی کردهاند که 150 ناشر در این نمایشگاه حضور یابند.


ایبنا