تونلهای غزه؛ کابوس شهرک نشینان صهیونیست


2025 بازدید

تونلهای غزه؛ کابوس شهرک نشینان صهیونیست




 

با درز سندی محرمانه فاش شد کشف تونلهای مقاومت در نزدیکی مرز غزه باعث افزایش ترس و وحشت بین شهرک نشینان ساکن در نزدیکی مرزهای غزه شده است.

بگزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)سایت صهیونیستی والا بنقل ازاین سند محرمانه نوشت:تونلهای غزه به یک ترس واقعی برای شهرک نشینان تبدیل شده و باعث شده است که شهرک نشینان با کابوس و وحشت زندگی کنند. پیشتر نیز پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی از کشف یک تونل درعمق ۱۵ متری و بطول دو و نیم کیلومتر خبر داد و اعلام کرد که این تونل تا داخل سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ و به عبارت دقیق‌ تر تا شهرک "عین هاشلوشا"امتداد ‌یافته فضایی از ترس و وحشت بر شهرک‌نشینان منطقه معروف به "غلاف غزه" حاکم شده بود.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت هم پیشتر با بیان اینکه تونل های مقاومت خطر بزرگی علیه اسرائیل بشمار می رود ادعاکرد که بدنبال غفلت نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، جنبش حماس تعداد زیادی تونل حفر کرده است.

در این گزارش آمده بود:جنبش حماس از نظر نظامی بسیار پیشرفته تر ازقبل شده است و با استفاده از تجربه هایی که در رویارویی با نیروهای رژیم صهیونیستی در عملیاتهای قبلی بدست آورده است،موشک های خود را به طرف اسرائیل پرتاب میکند پیش از این نیز رسانه های رژیم صهیونیستی درباره پیشرفته بودن تونل های مقاومت نوشته بودند که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی پیشرفته ترین تجهیزات خود را که اشیای موجود در زیر زمین را هم مشخص می کند را برای شناسایی این تونل ها بکار گرفته است ولی باوجود استفاده ازاین دستگاه ها نتوانسته این تونل ها را شناسایی کند.


قدسنا