ادعای اختلالات عقلی برای تبرئه عاملان شهادت ابوخضیر


1952 بازدید

ادعای اختلالات عقلی برای تبرئه عاملان شهادت ابوخضیر

 بنقل از پایگاه خبری عرب  48قرار است سه متهم اصلی ربودن و قتل شهید ابوخضیر امروز دوشنبه دردادگاه شهر بیتاح تیکفا حاضر شوند تا باازداشت آنها جهت تفهیم اتهام تا آخر هفته جاری تمدید شود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز در گزارشی تاکید کرد که وکلای دفاع این متهمان با مطرح کردن سلامت روانی متهمان میخواهند آنها را تبرئه کنند. شهید محمد حسین ابوخضیر چهارشنبه دو هفته پیش درمنطقه شعفاط در شمال قدس شرقی توسط چند صهیونیست ربوده و پس از شکنجه وحشیانه زنده زنده سوزانده شد.

با وجود اینکه سه فرد بازداشتی براساس تحقیقات اولیه به ارتکاب جرم قتل و شکنجه این نوجوان فلسطینی اعتراف کرده اند، نهاد وکلایی صهیونیستی حونینو که از اقدامات تندروهای راست گرای صهیونیستی حمایت می کنند، تلاش دارند از هر راه ممکن مانع از محاکمه این جنایتکاران شوند. در این میان، دادگاه صهیونیستی هم تاکید کرده هنوز زمان زیادی تا محاکمه این سه به بهانه لزوم فراهم شدن فرصت کافی برای انجام اقدامات لازم ، مورد نیاز است.

دادگاههای صهیونیستی تاکنون علیرغم ادله فراوان در خصوص برخی متهمان به دست داشتن در یک سری جنایت ها علیه فلسطینی ها، به بهانه های متفاوت از جمله مشکلات روانی متهمان ، از محاکمه عاملان جرم خودداری کرده اند و در نهایت متهمان بدون هیچ گونه مجازاتی آزاد شده اند.


قدسنا