بیرجند
آیتالله سیدعلی خامنهای در فضای ملتهب پس از فاجعه فیضیه با مأموریتی از سوی امام خمینی راهی خراسان شد و در ایام محرم، از منبرهای بیرجند به بازخوانی این جنایت پرداخت.
ادامه مطلب