داوران ششمین دوره جشنواره داستان انقلاب معرفی شدند


2175 بازدید

داوران ششمین دوره جشنواره داستان انقلاب معرفی شدند

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اسامی داوران ششمین دوره جشنواره داستان انقلاب در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان اعلام شد. در این دوره نویسندگانی مانند راضیه تجار، فیروز زنوزی جلالی و محمدرضا بایرامی در بخش بزرگسال به داوری و ارزیابی آثار رسیده به جشنواره خواهند پرداخت. همچنین خسرو باباخانی، مهدی کاموس و سمیرا اصلان‌پور داوری آثار ارسال شده در بخش کودک و نوجوان  در دور نهایی را برعهده دارند.

بنا بر اعلام دبیرخانه، ششمین دوره جشنواره داستان انقلاب میزبان 400 اثر از نویسندگان صاحب‌نام و نوقلم بود که از این تعداد قریب به 300 اثر به بخش بزرگسال و 100 اثر به بخش کودک و نوجوان اختصاص داشت. داوری اولیه این آثار از ابتدای آذر ماه سال جاری، همزمان با اتمام مهلت اعلام شده به منظور ارسال اثر، به دبیری حسین فتاحی آغاز شد. طبق گفته دبیرخانه اختتامیه این جشنواره مطابق هر سال در بهمن ماه، همزمان با جشن روزهای پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

جشنواره داستان انقلاب به منظور کشف استعدادهای جدید و زمینه‌سازی برای خلق اثر در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی در حوزه هنری پایه‌گذاری شد. محوریت جشنواره در پنج دوره گذشته شناسایی و حمایت از استعدادها در حوزه داستان‌نویسی در شهرستان‌ها بوده است. پس از پنج سال متوالی برپایی، این برای نخستین‌بار است که جشنواره داستان انقلاب بدون حضور مؤسس خود، زنده‌یاد امیرحسین فردی برگزار می‌شود.


http://www.tasnimnews.com