پیامکهای اسراییلی به جوانان فلسطینی برای جاسوسی


2133 بازدید

پیامکهای اسراییلی به جوانان فلسطینی برای جاسوسی

سازمانهای جاسوسی رژیم صهیونیستی با ارسال پیامک به جوانان فلسطینی غزه آنها را به جاسوسی برای این رژیم ترغیب می کنند.

بگزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)بنقل از پایگاه اینترنتی یو ان د پ آ (UNDPI) چندین جوان فلسطینی در غزه پیامکی در تلفنهای همراه خود دریافت کرده اند که درآن ازآنها خواسته شده است برای اسراییل جاسوسی کنند.

یکی از این جوانان گفت:بشدت شوکه شدم وقتی این پیام را روی تلفن همراهم دیدم.جوان دیگری نیزاظهارداشت:من حتی سعی نکردم کنجکاوی کنم که فرستنده این پیام چه کسی است چرا که اطمینان دارم این کارها را موساد و شین بت سازمانهای جاسوسی رژیم صهیونیستی هدایت میکنند.

یکی ازمقامات امنیتی دولت حماس در غزه از جوانان فلسطینی خواست فریب وعده های صهیونیستها را نخورند ودردام سازمانهای امنیتی رژیم صهیونیستی نیافتند.وی افزود:ارسال این پیامکها درزمانی صورت می گیرد که میزان فقروبیکاری در منطقه تحت محاصره غزه بویژه در میان جوانان افزایش بیسابقه ای یافته است وسازمانهای جاسوسی اسرائیل میخواهند با سوء استفاده ازاین موضوع از جوانان فلسطین بهره برداری کنند.

پیشتر نیز فاش شد که ماموران سازمانهای جاسوسی رژیم صیونیستی درهنگام بازجویی از جوانان فلسطینی درمراکز ایست و بازرسی درنزدیکی طولکرم در کرانه باختری به آنها پیشنهاد کرده اند تا درازای دریافت مبلغی پول برای تل آویوجاسوسی کنند.

مامورین یادشده تنها به فلسطینیهایی که این پیشنهاد شرم آور را می پذیرفتند اجازه ورود به سرزمینهای اشغالی 1948 را میدادند. رژیم صهیونیستی برای بازداشت اعضای مقاومت وترورشخصیتهای فلسطینی سعی می کند ازطریق عمال داخلی خود در فلسطین اطلاعات لازم رابدست آورد.


قدسنا